11-07-2020, 13:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-07-2020, 13:41 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
(01-03-2020, 21:14 PM)13piisab Kirjutas: juhul, kui "hiinlane" veel sügisel töötab ja usaldusväärne on, panen selle siis ka start-stoppima.süsteem kasutab lausa 3 sagedust:
...
ning ilmselt on ka süsteemis sisalduvad kaks pikema juhtmega autos laialiveetavat antenni just selle jaoks ja keskuse enda küljes olev antennijupats bluetoothile.
1) 2,4GHz bluetoothile (telefoniäpile)
2) 433MHz puldile
3) 125kHz PKE-le (Passive Key Entry) ehk puldi tunnetamine ja masina avamine-sulgemine
nr3 jaoks on need kaks laualiveetavat antenni (manuspildil), neist ühega on mul nüüd jama ja PKE ei tööta. Kuna süsteemil on omadus (seda ei saa maha võtta) avamise järel võtit mitte nähes masin lukku panna, siis lukustab ka end mõned korrad pärast avamist. Mis on jube tüütu
Lahkasin antenne. Neis on ka nn kontroller sees - tegelikult loogiline, kuna varjestamata 3m kaabliga pole mõtet nõrka signaali põhimoodulisse saata.
järeldus on, et ühel antennil on kivike saba andnud.
Küsimus on, kas tuleb sellist kivikest kaugelt hiinamaalt tellima hakata või leidub analoogi?
https://www.chinahao.com/product/550068803936/
Oomipoe ja farnelli kodulehtedelt ei leidnud ma midagi, mis funktsioonilt vähegi õiges suunas oleks.
Muidu kivikese väsimises ma armitootjat ei süüdista - masina pardapinge pole päris stabiilne ja võimalik, et see ei sobinud.
Hella kirjaga pingeregulaator ei kestnud kaht aastatki
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"