24-07-2020, 12:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-06-2022, 23:32 PM ja muutjaks oli 2715.)
Tunti huvi, et kuidas traktor end üleval pidanud on ja peab nentima, et kõik mis küljes on töötab kui kellavärk.
Siduri libisemisest sai kõrini ja probleem lahendatud.
Pooleks selleks ei võtnud vaid sai tehtud spetsiaalne vigur pika keermega poldist ja mutrist millega sai sidurivedru toosid sisse suruda alt luugist lõpuni kokku ja 2mm tagasi ning punktidega kinni lastud korvi plaadi külge.
Igatahes sidur enam ei libise ning pedaal ei läinud ka oluliselt raskemaks.
Teine libisev asi oli jõuvõtuvõlli sidur, mis ilmutas kalduvust libiseda kui sai tehtud umbes selline niiduk nagu isand Luik tegi aga selle vahega, et töölaiust 2 meetrit ja ilma reduktorit kasutamata.
Selle juures ei meeldinud et ilusa tulemuse saamiseks pidid mootori pöörded olema vähemalt 1700 ja sellest karjumisest sai kõrini ning sai reduktori peale ringi tehtud mis kiirendab 1,4 korda.
Nüüd sai ilusti 1200 pöördega niita ja kui 1600 pöördega võttis ta 15 liitrit hektarile siis nüüd 1200 pöördega sai alla 10 liitri hakkama.
See kiirendamine aga tõi välja jõuvõtuvõlli siduri libisemise ja peale hõõrdumise teemalist konsultatsiooni liftimehaanikuga leidis ta mulle kuskilt täpselt samade mõõtudega hõõrdkatte, mis oli õhukesele terasplekile kantud kus sees neediavad ja peal kiri Ottis.
See on nii äkiline kraam, et mootori väljasuretamine pole mingi küsimus ja ettevaatusabinõuna peab vist lülitamise rõhu piiramisele mõtlema.
Niidukiga on muidugi veel probleeme rootoriga sest tuli välja, et see ei kannata kive ja läheb väga lihtsalt kõveraks.
Nüüd ongi mõttekoht kas teha terad pikemad ja rootor lühem et jõuaks reageerida enne kui kivi rootorini jõuab või teha tugevam rootor samade teradega lootes, et ei lõhu midagi muud ära kui kiviga kohtub.
Siduri libisemisest sai kõrini ja probleem lahendatud.
Pooleks selleks ei võtnud vaid sai tehtud spetsiaalne vigur pika keermega poldist ja mutrist millega sai sidurivedru toosid sisse suruda alt luugist lõpuni kokku ja 2mm tagasi ning punktidega kinni lastud korvi plaadi külge.
Igatahes sidur enam ei libise ning pedaal ei läinud ka oluliselt raskemaks.
Teine libisev asi oli jõuvõtuvõlli sidur, mis ilmutas kalduvust libiseda kui sai tehtud umbes selline niiduk nagu isand Luik tegi aga selle vahega, et töölaiust 2 meetrit ja ilma reduktorit kasutamata.
Selle juures ei meeldinud et ilusa tulemuse saamiseks pidid mootori pöörded olema vähemalt 1700 ja sellest karjumisest sai kõrini ning sai reduktori peale ringi tehtud mis kiirendab 1,4 korda.
Nüüd sai ilusti 1200 pöördega niita ja kui 1600 pöördega võttis ta 15 liitrit hektarile siis nüüd 1200 pöördega sai alla 10 liitri hakkama.
See kiirendamine aga tõi välja jõuvõtuvõlli siduri libisemise ja peale hõõrdumise teemalist konsultatsiooni liftimehaanikuga leidis ta mulle kuskilt täpselt samade mõõtudega hõõrdkatte, mis oli õhukesele terasplekile kantud kus sees neediavad ja peal kiri Ottis.
See on nii äkiline kraam, et mootori väljasuretamine pole mingi küsimus ja ettevaatusabinõuna peab vist lülitamise rõhu piiramisele mõtlema.
Niidukiga on muidugi veel probleeme rootoriga sest tuli välja, et see ei kannata kive ja läheb väga lihtsalt kõveraks.
Nüüd ongi mõttekoht kas teha terad pikemad ja rootor lühem et jõuaks reageerida enne kui kivi rootorini jõuab või teha tugevam rootor samade teradega lootes, et ei lõhu midagi muud ära kui kiviga kohtub.