02-09-2020, 17:08 PM
Sama mootor, sama mure.
Peale ülevaatust hakkas sooja mootoriga kerget koputust kostuma. Stetoskoobiga kuulates tundus just kui 2. või 3. silinder ja pigem ülevalt. Alustuseks uued hüdrotõukurid - klõbin kadus, aga koputus jäi. Kuna abiseadmed mootoril kõik värskelt remonditud või hooldatud, siis sai muretsetud järgmine plokk ja koputuse edasiseks diagnoosimiseks valitud meetod, et hea kolin näitab ennast ise, halba kolinat võidki otsima jääda.
Saalekolinaks ei tahtnud seda pidada, kuna varasem kogemus M50 mootoriga andis kulunud raamsaalest armatuuril kontrolllambiga enne märku, kui midagi kostuma hakkas. Õlisurvet kellaga ei kontrollinud, usaldasin lampi.
Igaljuhul ca 4000km hiljem olid uued jupid asendusplokis sees ja aeg mootor maha tõsta ning ühtlasi ka vaadata, mis seal siis koputab.
Ega nüüd täpselt ei teagi, mis seal siis juhtus. Teisel kolvil on seelik karteris, peenem puru on tapnud õlipumba ja ühtlasi ka kõik saaled.
Peale ülevaatust hakkas sooja mootoriga kerget koputust kostuma. Stetoskoobiga kuulates tundus just kui 2. või 3. silinder ja pigem ülevalt. Alustuseks uued hüdrotõukurid - klõbin kadus, aga koputus jäi. Kuna abiseadmed mootoril kõik värskelt remonditud või hooldatud, siis sai muretsetud järgmine plokk ja koputuse edasiseks diagnoosimiseks valitud meetod, et hea kolin näitab ennast ise, halba kolinat võidki otsima jääda.
Saalekolinaks ei tahtnud seda pidada, kuna varasem kogemus M50 mootoriga andis kulunud raamsaalest armatuuril kontrolllambiga enne märku, kui midagi kostuma hakkas. Õlisurvet kellaga ei kontrollinud, usaldasin lampi.
Igaljuhul ca 4000km hiljem olid uued jupid asendusplokis sees ja aeg mootor maha tõsta ning ühtlasi ka vaadata, mis seal siis koputab.
Ega nüüd täpselt ei teagi, mis seal siis juhtus. Teisel kolvil on seelik karteris, peenem puru on tapnud õlipumba ja ühtlasi ka kõik saaled.