05-09-2020, 14:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-09-2020, 18:21 PM ja muutjaks oli CORRADOg60.)
(05-09-2020, 11:54 AM)maisalup Kirjutas: Kui valtra siis vähemalt T seeria, selle käigukast pidavat paremini vastu pidama...
Konkreetne "pidavat" kuulub ilmselgelt NSR juttude valdkonda.
Üldjoontes on nimetatud käigukastid seeria piires praktiliselt samadest tükkidest(ehk siis enam-vähem samad kui mõlemal(näiteks T versus N) võrreldaval vastavalt 0,1,2,3,4 mudelinumbri lõpus). Jah, võivad erineda tagumised käised, jõuvõtuvõllid, ülekandearvud vastavalt tellitule jms... Räägin mehaanilisest poolest.
Kui nüüd esinduse töökodadest läbi astuda on seal käigukasti/vahekäikude remondis enamasti T seeria esindajad(eriti tippmudelid). Suurem vääne ja koormus versus samad detailid... N seeria kasti remont on pigem erand.
Sama kehtib ka 6000/8000 seeria kohta...
Samas ise paneks ka metsa käru ette kuuese mootoriga Valtra. Kuuese vääne on see mis mind sedasi mõtlema paneb. Samas väiksema käruga saab neljase mootoriga ka edukalt hakkama.
Ja metsas ongi enamasti neljase mootoriga isendid.
RMK-l oli aastaid tagasi terve rivi 6550-neid. Enamus nüüd teise/kolmanda omaniku käes ikka veel töös.
Siis võeti paljude ettevõtjate poolt omajagu N seeria esimest põlvkonda metsa. Ja on ka uuemaid N- seeria esindajaid omajagu metsas. Neljas seeria väga levinud ei ole.
Omajagu on viimastel aastatel seda turgu mõjutanud see, et mingist kuupäevast alates RMK enam metsas midagi peale suht uue spetstehnika(põllutraktori baasil asjad ei sobi neile) näha ei taha...