06-09-2020, 20:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-09-2020, 23:13 PM ja muutjaks oli CORRADOg60.)
(06-09-2020, 18:21 PM)maisalup Kirjutas: Seega ei tasu tulla jutustama nsr jutte kui ei jaga ja aimate või nsr et seest on samasugused käigukastid.
Aimamisest on asi väga kaugel.
18 aastat iga päev nende masinate sees, peal ja all veedetud.
Aga noh, kui hooldusmeeste kogemusest on poogen, siis...
Sama vastuse saad pm iga meie hooldusmehe käest.
Jutud olulistest erinevustest või erinevatest seest tühjadest võllidest on ikka reaalsusest väga kaugel.
Samuti tahaks näha N-i millel pidevad kasti probleemid. Vanema masina esivedrust võid jah metsas kiirelt jagu saada. See et T-180 käiguosa(ei räägi ainult põhikastist) 10 000 muretult ära kestab näitab ainult üht. Et see masin on olnud eesti põllumeeste tavapärasest töökultuurist erinevalt kergema elu peal...
Tõeliste masinast 110% võtvate meeste käes(neid meil jagub) on tavapärane esimese põlvkonna T 180/190 kasti umbkaudu 5000- 6000 tunni kandis alt keerata...
Mitte et nüüd kohe kapremont tuleks teha aga...
"Võrri" kastiga on asjad pigem vastupidi. Nõrgema mootori otsas suuremale jõule arvutatud kast ja asi kestab lihtsalt veel kauem. Miks peaks vaeva nägema/raha kulutama teise kasti projekteerimise, tootmisse juurutamise ja laoseisu kirjumaks ajamisega? Eriti veel kui praktiliselt sama kast/poliitika on ennast juba ammu õigustanud eelmistel seeriatel.