10-10-2020, 20:31 PM
Kuidas see probleem laheneb et difritel poolteljed eri suundades pöörlevad?
Kas tuleb veel mingi reduktor vahele ühele sillale mis pöörlemissuunda muudab või keerad ühe difri selili?
Hetkel tundub, et otsakaas ei mahu selili raami torude vahele ja kõrgemale tõstes pole kindel kas sisemised veovõlli otsad, mis jäävad niigi suure nurga alla lubavad difrit ülespoole tõsta.
Seepärast ma soovitaks veenduda, et sisemiste otste liikumismaast ikka piisab rataste väljakeeramiseks ja samal ajal amortisaatori kokkuminekuks sest BMW sisemised otsad liiguvad üsna vähe telgsuunas.
Keerates veovõlli suure nurga alla kaob aga see liikumismaa pea täielikult ära.
Kirjutan seepärast, et kunagi sai Nivale BMW veovõlli otsi mõeldud kuid liikumismaast ei piisanud, kuna ratast välja keerates pidi võll lühenema 28mm kuid ei andnud seda välja.
Kas tuleb veel mingi reduktor vahele ühele sillale mis pöörlemissuunda muudab või keerad ühe difri selili?
Hetkel tundub, et otsakaas ei mahu selili raami torude vahele ja kõrgemale tõstes pole kindel kas sisemised veovõlli otsad, mis jäävad niigi suure nurga alla lubavad difrit ülespoole tõsta.
Seepärast ma soovitaks veenduda, et sisemiste otste liikumismaast ikka piisab rataste väljakeeramiseks ja samal ajal amortisaatori kokkuminekuks sest BMW sisemised otsad liiguvad üsna vähe telgsuunas.
Keerates veovõlli suure nurga alla kaob aga see liikumismaa pea täielikult ära.
Kirjutan seepärast, et kunagi sai Nivale BMW veovõlli otsi mõeldud kuid liikumismaast ei piisanud, kuna ratast välja keerates pidi võll lühenema 28mm kuid ei andnud seda välja.