08-11-2020, 11:50 AM
Natukene targutamist ridapumba kohapealt:
Viimase otsa bosch pumpadel plunsri ülemisel ots V kujuline, algne idee oli, et teatud lati käigu pealt hakati süüdet varajasemaks keerama ja samas on võimalik omajagu rohkem kütet anda. Aga aja möödudes hakati seda hoopis kasutama, et keeratakse süüdet käivitamise ajal varajasemaks, et mootor käivituks ja samas rohelised õnnelikud hilise süüte üle.
Aga sellest ideest on kinni võtnud mootori ehitajad, et suuri turbosi tööle saada hoitakse süüdet hilisena kui turbo piisavalt rõhku toodab siis saab juba julgemalt kütet juutde anda ja võib süüte varajasemaks keerata.
Kahjuks praegusel ajal pole enam vahet mis tootja jupi ostad kui toomine enam ei toimu oma algses riigis siis pole ka kvaliteeti. Kui boschi jupp pole toodetud Saksamaal siis pole seal ka kvaliteeti.
Mul on 12mm pöörispea üle (ostetud uuena, made in Germany) mis on mõeldud ühe vedruga pihustile, oli omal kasutusel tänaval 1.9TDI peal pool aastat (ca 10k km) Kahjuks mina teada korrektselt häälde ei saanud nii pisikesel mootoril suurte otstega ja 2 vedruga pihustitega.
Selline plunser tekitab kahe astmelise pihustuse, sama nagu 2 vedruga pihusti.
Viimase otsa bosch pumpadel plunsri ülemisel ots V kujuline, algne idee oli, et teatud lati käigu pealt hakati süüdet varajasemaks keerama ja samas on võimalik omajagu rohkem kütet anda. Aga aja möödudes hakati seda hoopis kasutama, et keeratakse süüdet käivitamise ajal varajasemaks, et mootor käivituks ja samas rohelised õnnelikud hilise süüte üle.
Aga sellest ideest on kinni võtnud mootori ehitajad, et suuri turbosi tööle saada hoitakse süüdet hilisena kui turbo piisavalt rõhku toodab siis saab juba julgemalt kütet juutde anda ja võib süüte varajasemaks keerata.
Kahjuks praegusel ajal pole enam vahet mis tootja jupi ostad kui toomine enam ei toimu oma algses riigis siis pole ka kvaliteeti. Kui boschi jupp pole toodetud Saksamaal siis pole seal ka kvaliteeti.
Mul on 12mm pöörispea üle (ostetud uuena, made in Germany) mis on mõeldud ühe vedruga pihustile, oli omal kasutusel tänaval 1.9TDI peal pool aastat (ca 10k km) Kahjuks mina teada korrektselt häälde ei saanud nii pisikesel mootoril suurte otstega ja 2 vedruga pihustitega.
Selline plunser tekitab kahe astmelise pihustuse, sama nagu 2 vedruga pihusti.