09-11-2020, 00:37 AM
(08-11-2020, 19:53 PM)Virko Kirjutas: Gaasvedru õige paigaldus on reeglina alati silinder ülesse. Antud juhul jääb luugi avanedes silindris olev õli kolvivarre juhpuksi juurde ning käigu viimases osas toimub kolvivarre liikumise pidurdamine õli surumisega läbi kolvis olevate avade. Olenevalt siis gaasvedru ehitusest saab seda pidurdusmaad ja pidurduse tugevust muuta. Nii palju siis lühidalt gaasvedru ehitusest. PS. Odavama otsa gaasvedrudel on selline omadus valikuline st. on ja ei ole ka nagu. See tagasihoidlik jutt muidugi ei aita sul kuidagi paremini autot originaalsena taastada, pigem ehk avardab teadmisi. Tarin juba 20 a tellimuse alusel gaasvedrusid meie kenale maale
Sekundeerin. Kusjuures sellel pisiasjale tähelepanu juhtides lähevad paljudel muidu tarkadel inimestel silmad punni.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.