01-12-2020, 01:22 AM
(30-11-2020, 23:59 PM)TeeTL Kirjutas: Kui ma õigesti aru sain, siis probleem ei ole mitte teise (musta) relee toimivuses, vaid selle juhtpinge puudumises (roheline ja punavalge juhe). Siin H4 ei aita rohkem kui multimeeter. Tuleb mõõta, kas mustale releele sisendis rohelisse ja punavalgesse juhtmesse saabub mingil hetkel pinge sisse ? Kui jah, siis sealt edasi on defekteerimine lapsemäng.Esimese küsimuse vastus on ei. Musta relee sisendisse ei saabu vool süüdet keerates. (mis tahes kahte juhtmesse, kolmas juhe läheb mustast releest otse küünaldesse.)
Teine küsimus on see, et kust pärineb eeldus, et musta releed juhib hall relee? See, et hall juhtrelee plõksub süüte keeramisel ei tähenda veel ju midagi? Ja igaljuhul peab kuskil ahelas olema ka see termokontrolli või ajakontrolli värk, mis eelsüütega tavaliselt kaasas käib. See võib eelneda esimesele releele või järgneda. Skeemi ei jõudnud hetkel vaadata, aga vaevalt, et sealt seda näeb, milline neist kolmest pildilolevast releest on pildilolev hall.
Teise küsimuse vastus on puhas spekulatsioon. Ilma skeemita ei näe, kas juhib või mittes. Samas kui uurin takistust multimeetriga halli relee ja musta relee sisendis/väljundis, siis ühest juhtmest saan kõrge takistusega näidu nende vahel. Vaatan teine päev täpsemalt ka pirniga jne. Loll lugu on, et venekeelt sai küll koolis õpitud, kuid rääkida ei mõista midagi enam.