16-12-2020, 02:48 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-12-2020, 02:54 AM ja muutjaks oli volvotar.)
Väigagagi huvitav lugemine!
Omalt poolt lisan, et tasub juhtmed sõrmede alt läbi lasta- alati mida näed ei pruugi olla see mida näed.
Omal selline kogemus küünalde eelsüütega. Sai auto kõik sõlmed ülekäidud, aga vajalikku pinget peale ei jooksnud- selgus kaitse
(vanageneratsiooni mootor) mis pealtnäha terve, seda põrmugi mitte ei olnud.
Kusjuures vahva näide Berlingo 2000+ tagauste kojamehemootorist.
Sain sellise kunagi ametiautoks ja muidu kõik ok, aga üks kojamees "pooles virnas". Võtsin õhtul kõik pulkadeks-
puhastasin ja gemüüsetasin nagu oskasin. Kokku tagasi- võtit/nuppu ja kõik töötas õlitatult. Järgmine päev küsisin kolleegilt, et kaua aega tagasi
see oksiidiuss oli ta maha murdnud. Vastus- "Pool aastat tagasi". Nagu arugi saate oli see kojamehe mootor pool aastat
praktiliselt pidevas tööseisundis.
Edu.
Omalt poolt lisan, et tasub juhtmed sõrmede alt läbi lasta- alati mida näed ei pruugi olla see mida näed.
Omal selline kogemus küünalde eelsüütega. Sai auto kõik sõlmed ülekäidud, aga vajalikku pinget peale ei jooksnud- selgus kaitse
(vanageneratsiooni mootor) mis pealtnäha terve, seda põrmugi mitte ei olnud.
Kusjuures vahva näide Berlingo 2000+ tagauste kojamehemootorist.
Sain sellise kunagi ametiautoks ja muidu kõik ok, aga üks kojamees "pooles virnas". Võtsin õhtul kõik pulkadeks-
puhastasin ja gemüüsetasin nagu oskasin. Kokku tagasi- võtit/nuppu ja kõik töötas õlitatult. Järgmine päev küsisin kolleegilt, et kaua aega tagasi
see oksiidiuss oli ta maha murdnud. Vastus- "Pool aastat tagasi". Nagu arugi saate oli see kojamehe mootor pool aastat
praktiliselt pidevas tööseisundis.
Edu.