16-12-2020, 21:13 PM
(16-12-2020, 18:49 PM)mossepower Kirjutas:(16-12-2020, 18:17 PM)spitfire Kirjutas: Mis sellesse klaasi lappimisse puutub, siis tõesti ka minu kogemus on negatiivne. Hoiatati enne mokaotsast, et noo eks natuke ikka jääb näha..., tegelt oli lõpptulemus täpselt sama mis enne, aint viiskümpi vahetas omanikku, minu poolt vaadates kaugenevas suunas..Minul kogemus jällegi positiivne. Eesmärk oli ennekõike täkkest alguse saava prao vältimine klaasis ning 3 aasta jooksul pärast remonti pole pragu veel tekkinud.
Kui ka pärast remonti ajapikku prao sisse peaks lööma nagu kivitäkke remontimata jätmise korral juhtub, sis oleks tõesti mõttetu töö.
Mul Ladal on täke klaasis 2010a kevadest. Kuni 2013 viibis auto alati lageda taeva all. Tänaseni vaid täke klaasis. Igapäeva autol lasin klaasi remontida sest ei tahtnud uut klaasi kohe eest lõikama hakata. Tulemuseks sain pragulise klaasi. Peale klaasivahetust sain poole aasta jooksul uue täkke ja see ootab mõraks saamist juba kaks aastat. Igast täkkest ei saa alati mõra.