16-12-2020, 21:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-12-2020, 21:42 PM ja muutjaks oli mossepower.)
(16-12-2020, 21:13 PM)Viin Kirjutas:Muidugi ei pruugi iga täke pragunema minna. Mul sama Lada esiklaasi servas väike täke, mida ei hakka kunagi puutumagi kuna on palju väiksem kui see, mis parandusse läks ning lisaks pole 10 aastaga ka edasi pragunema hakanud. Seda väiksemat pole isegi minu lisatud pildil näha.(16-12-2020, 18:49 PM)mossepower Kirjutas:(16-12-2020, 18:17 PM)spitfire Kirjutas: Mis sellesse klaasi lappimisse puutub, siis tõesti ka minu kogemus on negatiivne. Hoiatati enne mokaotsast, et noo eks natuke ikka jääb näha..., tegelt oli lõpptulemus täpselt sama mis enne, aint viiskümpi vahetas omanikku, minu poolt vaadates kaugenevas suunas..Minul kogemus jällegi positiivne. Eesmärk oli ennekõike täkkest alguse saava prao vältimine klaasis ning 3 aasta jooksul pärast remonti pole pragu veel tekkinud.
Kui ka pärast remonti ajapikku prao sisse peaks lööma nagu kivitäkke remontimata jätmise korral juhtub, sis oleks tõesti mõttetu töö.
Mul Ladal on täke klaasis 2010a kevadest. Kuni 2013 viibis auto alati lageda taeva all. Tänaseni vaid täke klaasis. Igapäeva autol lasin klaasi remontida sest ei tahtnud uut klaasi kohe eest lõikama hakata. Tulemuseks sain pragulise klaasi. Peale klaasivahetust sain poole aasta jooksul uue täkke ja see ootab mõraks saamist juba kaks aastat. Igast täkkest ei saa alati mõra.
Küll aga see mis parandusse läks (pilt) oli pigem juba väike ämblik nagu ka kõnealusel autol (pilt). Muidugi võivad ka sealt ämblikust väljuvad pikemad praod olla algse löögi tagajärg ning igavesti niimoodi jääda. Eks igaühe tegevuskäik ole iseenda otsustada-katsetada.