22-12-2020, 15:20 PM
21.10.2020
Kokkuvõtted tehtud. Alustame..
Eriline lahendus - kaks kütusepaaki ja kaks elektrilist pumpa koostöös kahe karburaatoriga - minu jaoks harva esinev nähtus. Samuti kaks korda rohkem tööd. Kütuse pumbad tulevad rattakoobastest välja. Plastik on rabe, torud umbes ja kummist tihendid rabedad. Vasakus kütuse paagis oli pealekauba jäänud 20L kütust. Sellega oli paagid korra hea läbi loksutada. Põhja korgid on tagatiiva all väga mugavalt ligipääsetavad. Peale loputust avanes korralik rooste sete mõlemas paagis.
Mõni päev paake tuulutades kuivasid nad piisatuks ja puhastada sai neid lausa tolmuimejaga.
Esimene tellimus läks teele: uus kütusepump. Esialgu üks. Kas ikka tellimus tuleb ja kas üldse mootor töötab (puudus ka jagaja). Hiljem järgi saadetud originaaljagaja ei kõlvanud ja valik läks elektroonilise jagaja kasuks. Tellimusse läks jagaja ja sellega kaasa soovitatud süütepool. Samuti läksid peale uued küünlad ja juhtmed.
![[Pilt: -pBQw8FOjtdoncN-5CBBFrhiuCuK_to8O6IP7hbJ...OR_ZW3oIk7]](https://lh4.googleusercontent.com/-pBQw8FOjtdoncN-5CBBFrhiuCuK_to8O6IP7hbJtQJWRNGMeFk-RT7dD9koItQvAZmK0wIiHZuVK1yA4Y5EJBqmvQJCW-EQmH9QLD7mXiV7Tmw8z0swMdMKcgrdbQOR_ZW3oIk7)
![[Pilt: yVK5fK0zPnknhPyEj17AaN84udeoY_fndS9wfNRI...G1p6Qpe79p]](https://lh3.googleusercontent.com/yVK5fK0zPnknhPyEj17AaN84udeoY_fndS9wfNRIh50gHmzohFHdwUZyNn3tmKrd5sTZRuwyw4f35rudEnCIEgwgVo-SQaSK0wiFi7qqga5KPQY-USq04s3ktg4YMwG1p6Qpe79p)
![[Pilt: 8uFt57Et4WGh184PNJPDBFWKyIZWIv7fqcbem18u...K9i5loD2tJ]](https://lh5.googleusercontent.com/8uFt57Et4WGh184PNJPDBFWKyIZWIv7fqcbem18uhZt6KWjNgpkuqB3YrH6lNPVpRr_Rb0Z470PvugGFXDOhoIBbPkTu4XOxW3Qc8QgJwFmlCTVLTkE1KQdqVHbp8XK9i5loD2tJ)
24.10.2020
Karburaatori poisid. Kolm päeva puhastamist ja nühkimist. Demonteeritud karburaatorid olid väga korrodeerunud ja paljud kanalid ummistunud. Mitu korda puhastatud ja poleeritud oli tulemus juba viisakam. Üks karburaatori ujukiruumi põhi sai kannatada ja hakkas lekkima. Meeldivaks tulemuseks tuli Tartumaalt freesist samaväärne detail.
![[Pilt: EUvuQmYDN2Iylsepv9EnjWM2xb8H5EMb6VebnwTA...lUEQc_FkPt]](https://lh4.googleusercontent.com/EUvuQmYDN2Iylsepv9EnjWM2xb8H5EMb6VebnwTAL2JKJZIq5ActL3n6z4oLJptp4MGR3TiZwgxP8K2vv_HgiaWJmXs8e3snfzdnd9_9zcDFVE5-cAEKyrfealkL3ilUEQc_FkPt)
![[Pilt: ooSS_gZJ0xLNSH0fr9hmWuVEP1xZB0uXNa_EBIsa...wrCccKUehq]](https://lh6.googleusercontent.com/ooSS_gZJ0xLNSH0fr9hmWuVEP1xZB0uXNa_EBIsaiFCPolFJOgX_FCw9IKBHDlQF-RYtpkJ4bceAFDMvshu0xZWp9pdUqV70ymJmbb5na-YubExiaNnvvGaJT-x0KAwrCccKUehq)
![[Pilt: tMIARIwZqA42PwvsQh6sUKBmBBxOB0qZFoNKi0IJ...ltpKykqKVQ]](https://lh4.googleusercontent.com/tMIARIwZqA42PwvsQh6sUKBmBBxOB0qZFoNKi0IJghJAXojMr9fGlGxAFAfb3N86XdcCl2KbVbvOn8mpOVSylNgQ8UdxW4JH8R2mSbKrVjfq4xDxfvYiAKEGab9bjnltpKykqKVQ)
![[Pilt: GdXUKeJki4UmrNUmJbVhs_NB2KvoxJHJdQWoaxox...RixEjTtyuO]](https://lh3.googleusercontent.com/GdXUKeJki4UmrNUmJbVhs_NB2KvoxJHJdQWoaxox85FuXcQOl6AgINoncb7sBbL_-LeiUKUoU1G6tqZ0cJaK9sxMsKNoss6p2iKdWefbjlPZqN6Nx2ehP1VvQ7u-yqRixEjTtyuO)
Kokkuvõtted tehtud. Alustame..
Eriline lahendus - kaks kütusepaaki ja kaks elektrilist pumpa koostöös kahe karburaatoriga - minu jaoks harva esinev nähtus. Samuti kaks korda rohkem tööd. Kütuse pumbad tulevad rattakoobastest välja. Plastik on rabe, torud umbes ja kummist tihendid rabedad. Vasakus kütuse paagis oli pealekauba jäänud 20L kütust. Sellega oli paagid korra hea läbi loksutada. Põhja korgid on tagatiiva all väga mugavalt ligipääsetavad. Peale loputust avanes korralik rooste sete mõlemas paagis.
Mõni päev paake tuulutades kuivasid nad piisatuks ja puhastada sai neid lausa tolmuimejaga.
Esimene tellimus läks teele: uus kütusepump. Esialgu üks. Kas ikka tellimus tuleb ja kas üldse mootor töötab (puudus ka jagaja). Hiljem järgi saadetud originaaljagaja ei kõlvanud ja valik läks elektroonilise jagaja kasuks. Tellimusse läks jagaja ja sellega kaasa soovitatud süütepool. Samuti läksid peale uued küünlad ja juhtmed.
24.10.2020
Karburaatori poisid. Kolm päeva puhastamist ja nühkimist. Demonteeritud karburaatorid olid väga korrodeerunud ja paljud kanalid ummistunud. Mitu korda puhastatud ja poleeritud oli tulemus juba viisakam. Üks karburaatori ujukiruumi põhi sai kannatada ja hakkas lekkima. Meeldivaks tulemuseks tuli Tartumaalt freesist samaväärne detail.