22-12-2020, 15:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-12-2020, 15:29 PM ja muutjaks oli pagar.)
28.10.2020
Oh heldene aeg! Sisu oli juba oma võimaluste piirides üle küüritud aga üks koht oli veel jäänud - tagumise istme alune.
Seda üllatust oli kohe mitmeks ajaks vaadata ja pildistada. Kogu istme alune oli hiirte poolt segamini pööratud. Kui tolmuimeja ämber sai täis oli istmealune ka puhas.
![[Pilt: BOlkBd36jeNUyyOPZNK0ZG-8iqqI-rrhJTsJZSeb...NM77xWTOkd]](https://lh4.googleusercontent.com/BOlkBd36jeNUyyOPZNK0ZG-8iqqI-rrhJTsJZSeb4LAf92Ac0bWAJT99wQZsfGNGBbHtIcseSmqriRArJiqOrnYMB6mymrVGUrxWXtB7_XQDw9ruZ_g7yD_bmFczfKNM77xWTOkd)
![[Pilt: 5BCSVyLc5f27EsRk-ruB6GZDPwWgeyt50mUwK64W...no24cZwXFt]](https://lh3.googleusercontent.com/5BCSVyLc5f27EsRk-ruB6GZDPwWgeyt50mUwK64W4cyHc9V9hR_Yol1b1Yermaa9HAl9kOkLqQSPs0t18P8yUC9U6zuff-BQDSRgpsxiVpSs9gMQ-xJtEAtpKC4scvno24cZwXFt)
11.11.2020
Esimene soolo. Pikalt tuli vaevata meeli, et milline on mootori süütejärjestus. Kui oli tunne, et juba nagu oleks siis maailma keeras pea peale fakt et series 1 ja series 2 mudelitel loetakse mootori silindreid salongi poolt. Series 3 on suht samaväärne aga siis otsustati, et edaspidi paneme silindrid kirja selles järjekorras nagu enamus. Nii, et milleski ei saa kindel olla. Kindla faktina on süütejärjestus ilusti tehasekleebisena kapotil kuid millisest otsast lugema hakata määrab siin päris palju. Vana jagajaga sai seda kõvasti pusitud, kuni kohale jõudis uus jagaja “Jaguar XJ6 3.4 4.2 S1 S2 123ignition electronic ignition distributor” 16 erineva süüte kaardiga ja samast ka 1,5 oomine süütepool.
Eelnevalt oli saabunud kohale samuti uus kütusepump. Pumba kaabeldus oli õnneks töökorras - õnn ja rõõm.
Paaki kallatud kütust 98 ja süütega pumpas pump kütuse ilusti üles. Nii siis proovime, kas käima ka läheb..
(puudub kolmas nn käivituskarburaator, mitõttu soojenemine on kapriissem).
https://youtu.be/jH3eQq_B6b8
https://youtu.be/xoW2KvGjrAI
Tänaseks on tehtud aga palju veel. Järgnevalt siis juttu edasi, kuniks ta kevadel TÜV läbib. Vahepeal tuleb autot aga edasi teha..
Oh heldene aeg! Sisu oli juba oma võimaluste piirides üle küüritud aga üks koht oli veel jäänud - tagumise istme alune.
Seda üllatust oli kohe mitmeks ajaks vaadata ja pildistada. Kogu istme alune oli hiirte poolt segamini pööratud. Kui tolmuimeja ämber sai täis oli istmealune ka puhas.
11.11.2020
Esimene soolo. Pikalt tuli vaevata meeli, et milline on mootori süütejärjestus. Kui oli tunne, et juba nagu oleks siis maailma keeras pea peale fakt et series 1 ja series 2 mudelitel loetakse mootori silindreid salongi poolt. Series 3 on suht samaväärne aga siis otsustati, et edaspidi paneme silindrid kirja selles järjekorras nagu enamus. Nii, et milleski ei saa kindel olla. Kindla faktina on süütejärjestus ilusti tehasekleebisena kapotil kuid millisest otsast lugema hakata määrab siin päris palju. Vana jagajaga sai seda kõvasti pusitud, kuni kohale jõudis uus jagaja “Jaguar XJ6 3.4 4.2 S1 S2 123ignition electronic ignition distributor” 16 erineva süüte kaardiga ja samast ka 1,5 oomine süütepool.
Eelnevalt oli saabunud kohale samuti uus kütusepump. Pumba kaabeldus oli õnneks töökorras - õnn ja rõõm.
Paaki kallatud kütust 98 ja süütega pumpas pump kütuse ilusti üles. Nii siis proovime, kas käima ka läheb..
(puudub kolmas nn käivituskarburaator, mitõttu soojenemine on kapriissem).
https://youtu.be/jH3eQq_B6b8
https://youtu.be/xoW2KvGjrAI
Tänaseks on tehtud aga palju veel. Järgnevalt siis juttu edasi, kuniks ta kevadel TÜV läbib. Vahepeal tuleb autot aga edasi teha..