04-02-2021, 00:26 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-02-2021, 02:35 AM ja muutjaks oli spitfire.)
(04-02-2021, 00:06 AM)Raivo Kirjutas:1. Võrdle seda fotot maaliga. Märkide osas on selge erinevus. Postituses 120 on mõlemad pildid.(03-02-2021, 23:36 PM)spitfire Kirjutas: Minu tönts silm ütleb, et siin kannab auto Buicki märki ja on ilmselt üks nendest kahest Buigist mis saabusid võimalik, et komplektsetena. Miks muidu see buigi märk.
See pilt on selline, et sealt võib välja lugeda millist iganes märki, mida vaid vaja.
Tuletan siinkohal meelde, et Buickil ei olnud selliseid rattaid ... või noh, pole ma näinud ühtegi kinnitust sellele.
Eelpool viidatud vene foorumis oli vend, kes väidetavalt on jooniseid näinud. Seega võiks need ka jätkuvalt olemas olla ja muudki veel, kui tegemist pole just pesuehtsa trollimisega.
See rooli kõrguse teema tundus veidi kahtlane, aga kui vaadata seda rivistatud autode pilti, siis teine masin rivis ...
Mina muid erinevusi ei täheldanud, mõni teravsilm märkab veel midagi?
2. krdi hea idee !! tuleb võrrelda kas on samad rehvid !! Seda on mitmel pool väidetud, et venelased Krasnõi Triugolnikus said ikkagi rehvidega maha. See tehas muide töötab tänapäevani.
3.Mis puudutab velgi siis see Kelly raamatu inff minu meelest on tõene. See on 1920 plakat, parema puudumisel.
4. see vene foorumi vend räägib ka kus need joonised asuvad : ) jutt käib automudeli 1:43 joonistest. L1 mudeleid, teeb vähemalt 3 eri tootjat.
5. vähemalt ühel autol on rool madalamal. Pilt postituses 123
Edit: 3. Pigem ikkagi Kelly raamatu jutt ei vasta. Kõigil leitud piltidel on ikkagi erinev velg kui L1.