04-02-2021, 00:39 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-02-2021, 00:45 AM ja muutjaks oli 2715.)
See vene "commonrail" kindlasti mitte!
Ükskõik mida aga mitte seda, kuna tegemist on väga kapriisse asjaga, mille kohta oskusteave puudub ka edasimüüjal.
Jah, elektroonika ja kõrgsurvepump on küll Boschi omad, kuid teostus on vene tavade järgi tehtud.
Näiteks selle asemel et panna piisava tootlikusega kõrgsurvepump on võetud üks pisike pump ja pandud sellele kiirendav reduktor vahele, mis pole ka just väga töökindel asi ja kipub kõvasti kolisema.
Üsna huvitav on aga Boschi aju sisu.
Nimelt pole valged venelased sinna suutnud oma soovidele vastavat softi kirjutada, kuid kõiki neid asju pole seal küljes mis tarkvaras on ja nii võime sellega ühendudes leida sealt olematud asjad nagu näiteks EGR kaart, mis on lihtsalt pidevalt suletuks kirjutatud ja asendiandurile takisti pistikusse joodetud nagu ka kütuse temperatuurile ja veel mõnele asjale.
Seepärast on paljud mapid lihtsalt nullidega kirjutatud ja muudetud ka väärtusi mille peale mootorituli süttima peaks.
Tegelikult näitab diagnostika umbes 10 aktiivset viga, mille peale mootorituli ei sütti.
Mootoritule süttimisega on muidugi ka arvestatud ja näiteks ülerõhu vea korral ja ühisanuma surve vigadega peaks mootor minema Limp Home reziimi, milleks on eraldi väändepiiriku tabel ja ta seda ka kasutab, kuid see on kirjutatud samaks mis normaalse töö oma!
Pealegi ei saa isegi venelased neist jagu kui mingi keerulisem mure on ja väga moes on panna peale tavaline pump ja pihustid ning mitte närve raisata.
Terve Belarus traktor on tegelikult üks hädalahendus, kus pole julgetud teha otsust vanast loobuda.
Algas see Mtz-50 mis oli omal ajal enamvähem asi.
Järgmine mudel kannatas juba pärandiks saadud eelmise mudeli sõlmede käes ja nii need asjad järjest kuhjusid.
Siis tulid kolmekohalised mudelid, mida oleks pidanud juba puhtalt lehelt alustama.
Väikseks näiteks on esisillavedu, kus tehti 52 ja võeti esisilla käitus liiga kiirelt pöörlevalt hammasrattalt ning asi toimis kuni tuli mudel 82, mis juba kannatas selle käes, et kardaani pöörded on liiga kõrged sest mootor tegi rohkem pöördeid ja sõidukiirus tõusis ning esisild osutus suure takistusega olevat, ületades kardaanil mõistlikud pöörded, nõudes juba tasakaalus kardaane ja tugevamat vahepukki.
Kuhu see pukk aga kinnitada?
Muidugi sama 3 poldi alla, mille augud juba olemas!
Sild ise osutus aga keeruliseks oma mitme reduktoriga ja ka nõrgaks võimsamate mootoritega ning siis piirati libiseva vahepukiga esisilla max vääne ära.
Vahepeal olid aga mujal maailmas vedavate esirataste mõõdud oluliselt suurenenud, andes suurema protsendi veojõust ja Minskis saadi aru, et see asi hea on ning tehti uus esisild, mis kannatas... Liiga kiirete pöörete all, nõudes jälle mitmeastmelisi reduktoreid, mille asemel muu maailm kasutas planetaare rummus mida lihtne toota, kuid silla keskmine osa otsustati vana jätta sest oli juba olemas...
Nii ongi kõik asjad kuhjunud ning peale 82 on asi lootusetult käest läinud ja oleks pidanud puhtalt lehelt alustama, jättes äärmisel juhul mootori vana.
Ükskõik mida aga mitte seda, kuna tegemist on väga kapriisse asjaga, mille kohta oskusteave puudub ka edasimüüjal.
Jah, elektroonika ja kõrgsurvepump on küll Boschi omad, kuid teostus on vene tavade järgi tehtud.
Näiteks selle asemel et panna piisava tootlikusega kõrgsurvepump on võetud üks pisike pump ja pandud sellele kiirendav reduktor vahele, mis pole ka just väga töökindel asi ja kipub kõvasti kolisema.
Üsna huvitav on aga Boschi aju sisu.
Nimelt pole valged venelased sinna suutnud oma soovidele vastavat softi kirjutada, kuid kõiki neid asju pole seal küljes mis tarkvaras on ja nii võime sellega ühendudes leida sealt olematud asjad nagu näiteks EGR kaart, mis on lihtsalt pidevalt suletuks kirjutatud ja asendiandurile takisti pistikusse joodetud nagu ka kütuse temperatuurile ja veel mõnele asjale.
Seepärast on paljud mapid lihtsalt nullidega kirjutatud ja muudetud ka väärtusi mille peale mootorituli süttima peaks.
Tegelikult näitab diagnostika umbes 10 aktiivset viga, mille peale mootorituli ei sütti.
Mootoritule süttimisega on muidugi ka arvestatud ja näiteks ülerõhu vea korral ja ühisanuma surve vigadega peaks mootor minema Limp Home reziimi, milleks on eraldi väändepiiriku tabel ja ta seda ka kasutab, kuid see on kirjutatud samaks mis normaalse töö oma!
Pealegi ei saa isegi venelased neist jagu kui mingi keerulisem mure on ja väga moes on panna peale tavaline pump ja pihustid ning mitte närve raisata.
Terve Belarus traktor on tegelikult üks hädalahendus, kus pole julgetud teha otsust vanast loobuda.
Algas see Mtz-50 mis oli omal ajal enamvähem asi.
Järgmine mudel kannatas juba pärandiks saadud eelmise mudeli sõlmede käes ja nii need asjad järjest kuhjusid.
Siis tulid kolmekohalised mudelid, mida oleks pidanud juba puhtalt lehelt alustama.
Väikseks näiteks on esisillavedu, kus tehti 52 ja võeti esisilla käitus liiga kiirelt pöörlevalt hammasrattalt ning asi toimis kuni tuli mudel 82, mis juba kannatas selle käes, et kardaani pöörded on liiga kõrged sest mootor tegi rohkem pöördeid ja sõidukiirus tõusis ning esisild osutus suure takistusega olevat, ületades kardaanil mõistlikud pöörded, nõudes juba tasakaalus kardaane ja tugevamat vahepukki.
Kuhu see pukk aga kinnitada?
Muidugi sama 3 poldi alla, mille augud juba olemas!
Sild ise osutus aga keeruliseks oma mitme reduktoriga ja ka nõrgaks võimsamate mootoritega ning siis piirati libiseva vahepukiga esisilla max vääne ära.
Vahepeal olid aga mujal maailmas vedavate esirataste mõõdud oluliselt suurenenud, andes suurema protsendi veojõust ja Minskis saadi aru, et see asi hea on ning tehti uus esisild, mis kannatas... Liiga kiirete pöörete all, nõudes jälle mitmeastmelisi reduktoreid, mille asemel muu maailm kasutas planetaare rummus mida lihtne toota, kuid silla keskmine osa otsustati vana jätta sest oli juba olemas...
Nii ongi kõik asjad kuhjunud ning peale 82 on asi lootusetult käest läinud ja oleks pidanud puhtalt lehelt alustama, jättes äärmisel juhul mootori vana.