06-02-2021, 01:02 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-02-2021, 01:13 AM ja muutjaks oli Mart69x.)
OK Mina ka ei usu, et seal kõik täitsa nullist tehti, aga mida kuradit siis koos Puiki tehase vendadega seal 6 kuud tehti? Sellest, et koos viina võeti ma ei kahtle aga tulemuseks ainult iluvõre embleemi ja veljekapslitele uue välimuse leiutamine ka natuke vähevõitu. Kui sinna lisada tuuningveljed ja võibolla ka uued sillad ja nendelt ühe poldi ära kaotamine on ka natuke vähevõitu. Muidugi oleks huvitav teada kas sillal L1 vs Buick jäi ülekande arv samaks või mitte. Järjest rohkem hakkan kahtlema, et kõik 6 autot olid tehniliselt mingil määral erinevad ja katsetati erinevaid lahendusi. Sellest annaks nagu aimu ka roolide kõrgused ja kojameeste, uste ja klaaside teema.
Kuskilt võiks välja ilmuda lõpuks mõni pilt L1 salongist.
Puutöö oskuses ja kvaliteedis aastal 1930 ndate Venemaal ei kahtleks kui vaadata millist kaunist mööblit tehti Katariina II le juba 1750 ndate Venemaal.
https://dangerousminds.net/comments/cath...collection
Kuskilt võiks välja ilmuda lõpuks mõni pilt L1 salongist.

Puutöö oskuses ja kvaliteedis aastal 1930 ndate Venemaal ei kahtleks kui vaadata millist kaunist mööblit tehti Katariina II le juba 1750 ndate Venemaal.

https://dangerousminds.net/comments/cath...collection