24-02-2021, 00:59 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-03-2021, 00:04 AM ja muutjaks oli 2715.)
Täna, peab mainima oli traktoriga päris huvitav liigelda mägieestis...
Paar tõusu jäid muidu vallutamata kui pidi mootorile pöördeid juurde keerama et üles saada...
3000 pöördega hakkab turbo ka tõsiselt puhuma ja korra tegi isegi 1,2 bar ära, kuid libedaga see pigem segab kui jõudu palju.
Igatahes kohale sai ja hakkurile haohunnikud lahti aetud ning sõber tuli ja liivatas tee ka ära.
Juhtus ka ekstreemi, kui libedast tõusust laskudes otsustas soojendusradikas, et tema enam hermeetiline ei ole ja ujutas kabiini kuuma jahutusvedelikuga üle.
Niigi hästi kestnud traktorikaupade asja kohta ja aastast palju puudu ei jäänudki.
Oli ta muidugi juba sünnist õnnetu sest nii külma traktorit pole mul ühtegi olnud ja kuis ta saabki sooja edasi anda kui kärg on ümarad torud, kuhu õhukesed alumiinpleki lehed peale torgitud.
Selles poleks midagi erilist kui need plekid läheks torudele tihedalt peale nagu sellisel radikal tavaks mujal ilmas, kuid nad on seal umbes 1mm loksuga...
Nüüd siis läks otsavann paiste ja plahvatas, kuigi radiaatorikork on 0,7 bar, mis ei tohiks olla mingi ekstreemne surve ometi.
Puudustest võiks veel ära mainida, et sidur muutub mingi aja peale raskeks ja midagi hakkab kriuksuma korvil.
Selle vastu saab aegajalt lastud umbes käpa sõrmede piirkonda WD-40, mille peale saabub vaikus ja pedaal jälle kerge.
Ilmselt on käppade sõrmed nii pehmed, et hakkavad vastaspoolega nakkuma.
Kulub ka muidugi midagi seal isuga sest pedaali vabakäik pikeneb iga päevaga ja loodetavasti veab välja vahekasti vahetuseni, kus läheb lamellsidur sisse.
Potentsiaalne murekoht on veel vana malli plokikaas, kus on sees pihustipesad, millest üks lekib.
Sai proovitud teda välja võtta, kuid ei taha teine kuidagi tulla.
Keerme keerasin sisse kuid selle tõmbas maha ilma liikumata ja igaks juhuks ei hakanud praegu tõsisemaid võtteid kasutama et mitte masinat seisma jätta.
Pihustid juba maas olid siis sai nad korra lahti võetud ja vaadatud kuis Hiina otsad end õigustavad ja mingeid kulumisjälgi ei näe ja pihustavad ka ühtemoodi kui paberilehe pealt vaadata.
Huvi pärast vaatasin, et palju saaks survet tõsta aga üle 265bar ei saagi sest vedru keerud lähevad kokku.
Pihustitega on muidugi eriti hea toimetada kui ülevool selline on ja ei pea seda silda iga kord maha võtma kui pihustiga asja.
Paar tõusu jäid muidu vallutamata kui pidi mootorile pöördeid juurde keerama et üles saada...
3000 pöördega hakkab turbo ka tõsiselt puhuma ja korra tegi isegi 1,2 bar ära, kuid libedaga see pigem segab kui jõudu palju.
Igatahes kohale sai ja hakkurile haohunnikud lahti aetud ning sõber tuli ja liivatas tee ka ära.
Juhtus ka ekstreemi, kui libedast tõusust laskudes otsustas soojendusradikas, et tema enam hermeetiline ei ole ja ujutas kabiini kuuma jahutusvedelikuga üle.
Niigi hästi kestnud traktorikaupade asja kohta ja aastast palju puudu ei jäänudki.
Oli ta muidugi juba sünnist õnnetu sest nii külma traktorit pole mul ühtegi olnud ja kuis ta saabki sooja edasi anda kui kärg on ümarad torud, kuhu õhukesed alumiinpleki lehed peale torgitud.
Selles poleks midagi erilist kui need plekid läheks torudele tihedalt peale nagu sellisel radikal tavaks mujal ilmas, kuid nad on seal umbes 1mm loksuga...
Nüüd siis läks otsavann paiste ja plahvatas, kuigi radiaatorikork on 0,7 bar, mis ei tohiks olla mingi ekstreemne surve ometi.
Puudustest võiks veel ära mainida, et sidur muutub mingi aja peale raskeks ja midagi hakkab kriuksuma korvil.
Selle vastu saab aegajalt lastud umbes käpa sõrmede piirkonda WD-40, mille peale saabub vaikus ja pedaal jälle kerge.
Ilmselt on käppade sõrmed nii pehmed, et hakkavad vastaspoolega nakkuma.
Kulub ka muidugi midagi seal isuga sest pedaali vabakäik pikeneb iga päevaga ja loodetavasti veab välja vahekasti vahetuseni, kus läheb lamellsidur sisse.
Potentsiaalne murekoht on veel vana malli plokikaas, kus on sees pihustipesad, millest üks lekib.
Sai proovitud teda välja võtta, kuid ei taha teine kuidagi tulla.
Keerme keerasin sisse kuid selle tõmbas maha ilma liikumata ja igaks juhuks ei hakanud praegu tõsisemaid võtteid kasutama et mitte masinat seisma jätta.
Pihustid juba maas olid siis sai nad korra lahti võetud ja vaadatud kuis Hiina otsad end õigustavad ja mingeid kulumisjälgi ei näe ja pihustavad ka ühtemoodi kui paberilehe pealt vaadata.
Huvi pärast vaatasin, et palju saaks survet tõsta aga üle 265bar ei saagi sest vedru keerud lähevad kokku.
Pihustitega on muidugi eriti hea toimetada kui ülevool selline on ja ei pea seda silda iga kord maha võtma kui pihustiga asja.