02-03-2021, 20:56 PM
Tänan huvi tundmast.
Põhimõtteliselt pole sügisest saadik ise suurt midagi teinud. Argielu nõuab ka oma. Siiski ei maksa arvata, et on mütsiga löödud, mootor on tänaseks kerge uuenduskuuri ikka läbi teinud. Võeti pulkadeks lahti, tõdeti, et blokil pole häda midagi, ning läks siis uute rõngaste ja tihendite ja mudruga kokku tagasi. Starter on ka lahti võetud ja üle vaadatud, tuleb generaatoriga sama teha. Mõttekoht on veel käigukast, esiteks võiks ta muidugi puhtaks pesta, kuid kas sellega ka piirduda või on seal ka midagi võimalik ennetavalt vahetada?
Pilti pole hetkel pakkuda muud kui puhastatud alumiiniumtükkidest, see sooritus leidis aset klaaskuuli abil ning samuti mitte minu käe läbi.
Mainimata on ka see, et sügisel üsna peale sellest jutu tegemist õnnestus ikkagi soetada ka vist ühed viimased puudu olnud vidinad. Tulede kojameeste mootorid, koos ühe poole varre ja hea mitme peetud luuaga.
Puudu olnud vars õnnestus soetada ebayst. Edust tiivustatuna ostsin hurraaga ka täiesti tundmatust saksa netipoest uued luuad, sest noh, saksamaal on ju ordnung ja ennegi tehtud seda. Kahjuks neid pole ma tänase päevani näinud ja ausaltöeldes olin isegi juba selle ülelennu ära unustanud kuni praeguse hetkeni. Mis seal ikka, ilmselt kannatab seda kummi ka vahetada, olen oma W201 puhul seda kunagi teinud, seal ka monokojamehel üks sarnases mõõdus jupats lisaks. Üldjoontes siiski suht rahul, sest julgen arvata, et küllalt haruldane lisa see.
Nägin seda pikka pausi ette ja seetõttu sai doonorautolt juba sügisel ka see kuradi parempoolne esiuks küljest võetud ja garaazi tassitud. Muidu on alati raske uuesti järge leida kui pole jupp aega mõttega asja juures olnud. Kevad läheneb ja vaikselt hakkab ikka nokitsemise isu ka tagasi tulema, näis kas üldse ja kuhumaani sel aastal jõuab.
Põhimõtteliselt pole sügisest saadik ise suurt midagi teinud. Argielu nõuab ka oma. Siiski ei maksa arvata, et on mütsiga löödud, mootor on tänaseks kerge uuenduskuuri ikka läbi teinud. Võeti pulkadeks lahti, tõdeti, et blokil pole häda midagi, ning läks siis uute rõngaste ja tihendite ja mudruga kokku tagasi. Starter on ka lahti võetud ja üle vaadatud, tuleb generaatoriga sama teha. Mõttekoht on veel käigukast, esiteks võiks ta muidugi puhtaks pesta, kuid kas sellega ka piirduda või on seal ka midagi võimalik ennetavalt vahetada?
Pilti pole hetkel pakkuda muud kui puhastatud alumiiniumtükkidest, see sooritus leidis aset klaaskuuli abil ning samuti mitte minu käe läbi.
Mainimata on ka see, et sügisel üsna peale sellest jutu tegemist õnnestus ikkagi soetada ka vist ühed viimased puudu olnud vidinad. Tulede kojameeste mootorid, koos ühe poole varre ja hea mitme peetud luuaga.
Puudu olnud vars õnnestus soetada ebayst. Edust tiivustatuna ostsin hurraaga ka täiesti tundmatust saksa netipoest uued luuad, sest noh, saksamaal on ju ordnung ja ennegi tehtud seda. Kahjuks neid pole ma tänase päevani näinud ja ausaltöeldes olin isegi juba selle ülelennu ära unustanud kuni praeguse hetkeni. Mis seal ikka, ilmselt kannatab seda kummi ka vahetada, olen oma W201 puhul seda kunagi teinud, seal ka monokojamehel üks sarnases mõõdus jupats lisaks. Üldjoontes siiski suht rahul, sest julgen arvata, et küllalt haruldane lisa see.
Nägin seda pikka pausi ette ja seetõttu sai doonorautolt juba sügisel ka see kuradi parempoolne esiuks küljest võetud ja garaazi tassitud. Muidu on alati raske uuesti järge leida kui pole jupp aega mõttega asja juures olnud. Kevad läheneb ja vaikselt hakkab ikka nokitsemise isu ka tagasi tulema, näis kas üldse ja kuhumaani sel aastal jõuab.