23-03-2021, 20:12 PM
Kolbkompressori õli erinevusest. Kunagi sai teemat uuritud ja üheks argumendiks oli parem temperatuuri taluvus. Lubatud töötemperatuur on 200 kraadi ja gramm peale.
Palju on aga tavalisel automootori mineraalil?
Kolbkompressoril läheb ikka see temperatuur suht kõrgele hagu andes.
Näiteks. Mõni aeg tagasi sai liivapritsi toiteks kasutatud vene V6 kompressori plokiga isendit.
Tund aega järjest tööd ja kuskil 15 kraadise välistemperatuuriga selline näit. Silindri temperatuur.
Karteris oli 110 kraadi kanti.
Olles kasutanud ka samas aparaadis 10W-30 õli, siis autoõliga oli selle kulu ka tuntavalt suurem.
Kes aga rehve pumpab ja muid pisitöid teeb, siis seal tõesti pole vahet, mis näpu vahel libe aine karteris on.
Palju on aga tavalisel automootori mineraalil?
Kolbkompressoril läheb ikka see temperatuur suht kõrgele hagu andes.
Näiteks. Mõni aeg tagasi sai liivapritsi toiteks kasutatud vene V6 kompressori plokiga isendit.
Tund aega järjest tööd ja kuskil 15 kraadise välistemperatuuriga selline näit. Silindri temperatuur.
Karteris oli 110 kraadi kanti.
Olles kasutanud ka samas aparaadis 10W-30 õli, siis autoõliga oli selle kulu ka tuntavalt suurem.
Kes aga rehve pumpab ja muid pisitöid teeb, siis seal tõesti pole vahet, mis näpu vahel libe aine karteris on.