28-03-2021, 23:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-03-2021, 23:47 PM ja muutjaks oli Daff.)
Sellise lahenduse viga ongi see, et kui kasutad tuge ja pole sealt võimeline eemale liikuma siis oledki vangis.
Sai kasutatus sellist niput, et esisild välja. Tõstad tagarattad maast lahti ja sünkroonkäik sisse ning tagurpidi käiguga kerid trossi vabaks.
Samuti sai lõigatud jämmest raudplaadist uus vabastuskahvel originaal malmi asemele ja vabastus hüdrauliliseks.
Kui kõveraks painutasid siis sai pressi all uuesti sirgu aetud.
Kannatas päris pinges trossi vabastada.
Sellisel kuhul aga peab 100 prossa olema pooli vabajooksu pidur. Muidu kui pinges trossi päästsid siis jooksis tross nii segi et andis arutada.
Ja veel. Russi jaoks selline konstrui jääb ebamugavaks. Ei saa eriti midagi taha haakida kui esisild lennus.
Kui on tõsisem plaan vimtsimisega tegeleda siis tehakse vaheraam ja istutstakse vints otse vastu tagasilda. Jõuvõtuvõllilt toimub vedu ketiga. Siis kannatab üht teist ka mägisemal maal vedada.
Sai kasutatus sellist niput, et esisild välja. Tõstad tagarattad maast lahti ja sünkroonkäik sisse ning tagurpidi käiguga kerid trossi vabaks.
Samuti sai lõigatud jämmest raudplaadist uus vabastuskahvel originaal malmi asemele ja vabastus hüdrauliliseks.
Kui kõveraks painutasid siis sai pressi all uuesti sirgu aetud.
Kannatas päris pinges trossi vabastada.
Sellisel kuhul aga peab 100 prossa olema pooli vabajooksu pidur. Muidu kui pinges trossi päästsid siis jooksis tross nii segi et andis arutada.
Ja veel. Russi jaoks selline konstrui jääb ebamugavaks. Ei saa eriti midagi taha haakida kui esisild lennus.
Kui on tõsisem plaan vimtsimisega tegeleda siis tehakse vaheraam ja istutstakse vints otse vastu tagasilda. Jõuvõtuvõllilt toimub vedu ketiga. Siis kannatab üht teist ka mägisemal maal vedada.
Aquila captas non muscas.