26-08-2002, 16:20 PM
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Kenu
keera väntvõlli nii, et kolb on ülemises surnud seisus, siis pane pliiats küünlaavast sisse ja tee pliiatsi peale märge, siis tee pliiatsile 4 mm kõrgemale teine märge ja lükka kolbi alla teise märkeni väntvõlli pöörlemise vastassuunas. Siis ühenda pirn ja patarei kontaktidega, ja kontaktisüsteemi liigutamisega muuda eelsüütenurka, õige koht on see, kus lamp kustub.
Jutt sai üpris segane, aga nii see käib.
Säärekale ehk 4mm eelsüüde liig???
Võin eksida, aga kas mitte 1mm polnud vms. säärekal...
EDIT: võib ju jah nii teha, et lükata kolb ülesse, eelnevalt pulgaga küünlaavast tðekates ü.s.s kohta ja siis süüde seada nii, et napilt ennem ülemist seisu lähevad kontaktid lahti. Siis kui mootor tööle hakkab, tasapisi sättima varajasemaks ja vaadata, kuidas jõudu juurede tuleb või kuidas mootor reageerib....