02-05-2021, 23:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-06-2021, 20:12 PM ja muutjaks oli 2715.)
Eks see turbo temperatuur sõltu ka sellest kuidas ta masinal paikneb.
Lahtiselt ja kuumakojaga sõidusuunas jahtub ta üsna kiirelt maha aga näiteks nagu ta a-tähega autol on, mida Hitleriks kutsutakse, kuuma mootori peal kus turbo all on väljalasketoru ja turbo ise on pakitud plekist kesta sisse et kapotilt värv ära ei põleks siis seal on peale kiiremat sõitu üsna hästi kuulda kuidas õli keeb.
Väljalaskegaaside temperatuur on ka väga tähtis näitaja, mida on imelihtne üles ajada hilise pritse ja halva pihustamisega ning suurema kütusekogusega kui ära põleda jõuab.
Summutist ikka "porgand"väljas on siis ei kesta ei klapid ega turbo seda pikalt ja mida see turbo enne tegi ei tea tagantjärgi keegi enam sest selle veaga ta ära vahetati.
Traktori juurde tulla, siis Boschi pump on kõvasti väljalaske temperatuuri maha võtnud sest varem läks kollektoril värv ikka mustaks aga nüüd tundub, et värvitilk pole veel nii mustaks kõrbenud.
Ilmselt see mõjub hästi, et pritset varasemaks keeratakse ja pihustitel rõhku tõstetud et põleb varem ja kiiremalt.
Kõike võimsust nagunii ei saakski kasutada sest sidur ei kanna seda üle ja seega on kütusekogust tunduvalt vähemaks keeratud kui võimalik oleks.
Vahepeal aga õlitust mõteldud siit ja sealt vaatenurgast ja perspektiivist ning tekkis selline otsus, et õlitaset karteris peaks (omal vastutusel muidugi) vähendama kuni vaheplekini sest see kui väntvõll karteris õli segab ei aita kuidagi kaasa surveõlitusega mootori toimimisele.
Selleks sai õlivarda toru uus ja ekstsentriline tehtud mis varrast rohkem püsti hoiab ja miinimum on nüüd 4mm allpool plekki ja maksimum umbes 14mm üle pleki.
Õlifiltrijalg sai ka soetatud ja liitepind sirgeks aetud sest seda kõverust seal ikka oli...
Lahtiselt ja kuumakojaga sõidusuunas jahtub ta üsna kiirelt maha aga näiteks nagu ta a-tähega autol on, mida Hitleriks kutsutakse, kuuma mootori peal kus turbo all on väljalasketoru ja turbo ise on pakitud plekist kesta sisse et kapotilt värv ära ei põleks siis seal on peale kiiremat sõitu üsna hästi kuulda kuidas õli keeb.
Väljalaskegaaside temperatuur on ka väga tähtis näitaja, mida on imelihtne üles ajada hilise pritse ja halva pihustamisega ning suurema kütusekogusega kui ära põleda jõuab.
Summutist ikka "porgand"väljas on siis ei kesta ei klapid ega turbo seda pikalt ja mida see turbo enne tegi ei tea tagantjärgi keegi enam sest selle veaga ta ära vahetati.
Traktori juurde tulla, siis Boschi pump on kõvasti väljalaske temperatuuri maha võtnud sest varem läks kollektoril värv ikka mustaks aga nüüd tundub, et värvitilk pole veel nii mustaks kõrbenud.
Ilmselt see mõjub hästi, et pritset varasemaks keeratakse ja pihustitel rõhku tõstetud et põleb varem ja kiiremalt.
Kõike võimsust nagunii ei saakski kasutada sest sidur ei kanna seda üle ja seega on kütusekogust tunduvalt vähemaks keeratud kui võimalik oleks.
Vahepeal aga õlitust mõteldud siit ja sealt vaatenurgast ja perspektiivist ning tekkis selline otsus, et õlitaset karteris peaks (omal vastutusel muidugi) vähendama kuni vaheplekini sest see kui väntvõll karteris õli segab ei aita kuidagi kaasa surveõlitusega mootori toimimisele.
Selleks sai õlivarda toru uus ja ekstsentriline tehtud mis varrast rohkem püsti hoiab ja miinimum on nüüd 4mm allpool plekki ja maksimum umbes 14mm üle pleki.
Õlifiltrijalg sai ka soetatud ja liitepind sirgeks aetud sest seda kõverust seal ikka oli...
Näis, kuna jälle aega edasi tegeleda.