06-05-2021, 11:21 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-05-2021, 11:21 AM ja muutjaks oli Formika.)
(06-05-2021, 07:45 AM)andres21 Kirjutas:Mis mõttes ümberehitatud väike Buick. Selle Model 67-ga pole tal küll mingit pistmist. Teistsugune raam, palju suurem mootor, Palju pikem kere. Tegelikult on Buick 67 Buick 90-ne väike koopia. Aga kõik on pisem. Aga sillad, roolivärk, pidurisüsteem, armatuur ja elektrivärk on samad. Näiteks uksed on c. 10 cm kitsamad. Ma üldse ei murra pead selle üle mis sest autost saab. Sõitma temaga nii kui nii ei hakata. Saab olema muuseumi eksemplar aga kindlasti L1 pea 100% koopia. Sillad peaks ikka L1 omad olema, no tegelikult ikka Buicki omad. Toodi ju need ka Ameerikast. Kardaani pikkus näitab, et tegemist on 90 seeria mudelile omase pikkusega, järelikult sama mis L1-l. Vanu ennesõjaaegseid autosid on taastatud ka vähemaga, kui 2 originaalsilla olemasolul. Ja keegi ei sea kahtluse alla nende originaalsust, kui nad on taastatud täpselt selliseks, kui nad tehasest tulid.(05-05-2021, 20:59 PM)Formika Kirjutas: Tasapisi tuleb ka raami ja sildadega tegelema hakata. Kuna raam on momendil veel kere all. Ilma selleta ei julgenud kere töid teha, kartsin, et kere pikendusel ei sobi pärast kokku. Nüüd, kus kere on valmis, võtame kere raamilt maha ja paneme pukkidele. Pahteldustööd saab ka pukkidel läbi viia. Raam läheb liivapritsi.
Käsile sai võetud tagasild. Tuletame meelde, milline nägi ta välja soetamisel hulga aastaid tagasi.
Sai teine lahti võetud ja remonditud. Kuna puudus igasugunegi ettekujutus eriti pidurisüsteemi olemusest siis selleks saigi muretsetud väiksem vend Buick Model 67, mille abil sai sild originaal juppidega ja ka mõne asja treiali abiga remonditud. Muus osas oli sild päris heas seisus. Tundub, et üks kõik mille all ta kunagi oli, see väga pikalt ei liikunud.
Tuletan meelde, et autol on mehhaanilised pidurid. Nüüd sai sild liivapritsitud, krunditud ja värvitud.
Pole kiibitseja ja hindan tehtud tööde kvaliteeti ja mahtu, aga mind ikkagi huvitab mis selle auto mark saab kunagi ARK-is arvele võttes olema. Kõige vähem saab see olla L1, pole ta ka Buic 32-90. Äärmisel juhul saab ta olla ümberehitatud väike Buic. Kui ARK vormistab selle L1-ks, siis on see ju suur pettus, sest ta pole pärit Putilovi tehase väiksest partiist ja pole ta ka õige Buic 32-90. Kas sellisele ümberehitamisele saab taotleda ka musta numbrit? Olen teinud neli autot musta numbri alla ja tean, et hindamine algab hinnatava auto idenfitseerimisest, raami ja kere nr. jne. Kas replicale saab taotleda musta numbrit. Oleks kena kui foorumlastest üks kõige pädevam liige, Indrek Sirk, kirjutaks oma nägemuse selle auto kohta.