07-05-2021, 21:53 PM
Kaasfoorumlased on väga emotsionaalseks muutunud. Ikka peetakse aru, kas Buick või L1.
Näide elust enesest. Minu äiapapal, rahu tema põrmule, oli Moskvitsh 401. Ostis uuena Leningradist. Toona seisti elavas järjekorras ja aastaga saigi auto kätte. Aastad läksid, mootor õhtal. Sai osta uue 408 mootori. Autoregistris märgiti uus mootor passi. Jälle mõni aasta möödas ja äial õnnestus osta Moskvich 412 täiskomplektne kere. Autoregistris anti uus pass 412 kere 408 mootor. väljalaske aasta 1953. Paari aasta pärast sai ka 412 mootori ja pauhti täiskomplektne 412 olemas ja nii ta vanarauda läkski. Ja koer ka ei haugu.
Küllalt tehakse siin autosid ümber, kasutatakse toonoreid jne. Teinekord ei jää algsest autost midagi järele, ainult paber ja kes ütleb, et pole see. Tehakse seda ilma kella külge panemata. Ma oleks võinud ka selle töö ilma avalikkusele teada andmata ära teha, nagu Venes tehti, näe kuurist leidsin. Vanaisa viskas sõja ajal mingi kindrali välja ja peitis auto küüni heinte alla. Ei tee seda selleks, et härra kass ja tema mõttekaaslased saaks kräunuda vaid tõelised huvilised saaks sellest osa ja mis kõige tähtsam juhiksid eksinud lambukese õigele teele kui peaksin eksima. Tänu Hr. Sidorovile sain teada, et GAZ A kapoti otstega olen jälle puusse pannud. Nüüd natuke selle loo kangelasest ka. Käib kere tinaga silumine. Raam sai ka alt ära võetud ja liivapritsitud, krunditud, värvitud.
Näide elust enesest. Minu äiapapal, rahu tema põrmule, oli Moskvitsh 401. Ostis uuena Leningradist. Toona seisti elavas järjekorras ja aastaga saigi auto kätte. Aastad läksid, mootor õhtal. Sai osta uue 408 mootori. Autoregistris märgiti uus mootor passi. Jälle mõni aasta möödas ja äial õnnestus osta Moskvich 412 täiskomplektne kere. Autoregistris anti uus pass 412 kere 408 mootor. väljalaske aasta 1953. Paari aasta pärast sai ka 412 mootori ja pauhti täiskomplektne 412 olemas ja nii ta vanarauda läkski. Ja koer ka ei haugu.
Küllalt tehakse siin autosid ümber, kasutatakse toonoreid jne. Teinekord ei jää algsest autost midagi järele, ainult paber ja kes ütleb, et pole see. Tehakse seda ilma kella külge panemata. Ma oleks võinud ka selle töö ilma avalikkusele teada andmata ära teha, nagu Venes tehti, näe kuurist leidsin. Vanaisa viskas sõja ajal mingi kindrali välja ja peitis auto küüni heinte alla. Ei tee seda selleks, et härra kass ja tema mõttekaaslased saaks kräunuda vaid tõelised huvilised saaks sellest osa ja mis kõige tähtsam juhiksid eksinud lambukese õigele teele kui peaksin eksima. Tänu Hr. Sidorovile sain teada, et GAZ A kapoti otstega olen jälle puusse pannud. Nüüd natuke selle loo kangelasest ka. Käib kere tinaga silumine. Raam sai ka alt ära võetud ja liivapritsitud, krunditud, värvitud.