18-05-2021, 12:21 PM
Viimasest postitusest on möödas pea pool aastat ja auto on ennast eeskujulikult üleval pidanud. Läbisõitu on talvega tulnud ligi 10000 km. Masin on leidnud enamasti kasutust seiklusradade ettevalmistamisel nii lumes, kruusal kui metsaradadel.
Eelmise aasta lõpus sai tegeletud velgedega ja kuna kiiret nendega polnud, siis sai teema uuesti kevadel päevakorda võetud. Veljed tulid 8 tolli laiad ja said selge 4 kihti värvi. Peale venitati 185 laiusega rehvid. Proovisin neid eile esimest korda auto alla ja ei meeldinud see vaatepilt. Välimus oli nagu oleks kena daam ilusüstidega liiale läinud.
Keerasin originaal veljed tagasi alla ja eks tulevik näita, mis neist laiendatud velgedest saab.
Talvel tellisin e-bayst ka väidetavalt õiged tiivalaiendid rallye mk1-le. Kinnitati, et kindlasti on esimene generatsioon ja nii need Eesti poole tulid. Kohale jõudes li näha, et originaaliga pole siin midagi tegemist. Esimesed laiendid sobivad kerega enamvähem, aga tagumisi peaks lõikama. Ka need vedelevad hetkel kuuris ja vaatab, mida tulevik toob. Esimesi sai koos laia veljega proovitud.
Eelmise aasta lõpus sai tegeletud velgedega ja kuna kiiret nendega polnud, siis sai teema uuesti kevadel päevakorda võetud. Veljed tulid 8 tolli laiad ja said selge 4 kihti värvi. Peale venitati 185 laiusega rehvid. Proovisin neid eile esimest korda auto alla ja ei meeldinud see vaatepilt. Välimus oli nagu oleks kena daam ilusüstidega liiale läinud.
Keerasin originaal veljed tagasi alla ja eks tulevik näita, mis neist laiendatud velgedest saab.
Talvel tellisin e-bayst ka väidetavalt õiged tiivalaiendid rallye mk1-le. Kinnitati, et kindlasti on esimene generatsioon ja nii need Eesti poole tulid. Kohale jõudes li näha, et originaaliga pole siin midagi tegemist. Esimesed laiendid sobivad kerega enamvähem, aga tagumisi peaks lõikama. Ka need vedelevad hetkel kuuris ja vaatab, mida tulevik toob. Esimesi sai koos laia veljega proovitud.