10-06-2021, 00:59 AM
(08-06-2021, 08:21 AM)taxopets Kirjutas: Uaziku omanikuna olen paar korda ostnud Made in Russia juppe mille lähemal uurimisel võib tuvastada Hiina päritolu. Ja need on need kõige saastamad varuosad. Eelistan ka iga kell Made in USSR juppe. Seal vähemalt 50/50 võimalus, et kõlbab kasutada.Uazile on venemaal saada juppe seinast seina ja kusjuures ka sellise kvaliteeditasemega, mille kõrval tehase originaal kahvatub nii kvaliteedi kui hinna poolest.
Hiljutigi tuttav tellis oma uputamise autole uued piduriklotsid kus metalliga katted peal mis võtavad pehmelt ja jõuliselt nagu oleks autole pidurivõimendi tekkinud ja seda ka mudast tulles.
Ei kulu nad kui trummel rooste läheb märjalt mudas seismisega.
Samuti pidurisilindrid alumiinist oksiidikihiga, mis ei karda roostetamist ja tehtud Jaapanis.
Meile neid osasid ei tooda, sest lihtsalt ei ostetaks.
Paljud meil ostaks vene autole jooksu piduriklotse 150 euroga ja pidurisilindri 25 eest tükk?
Traktoritele (mida veel toodetakse) on ka saada osi seinast seina hinnatasemega ja heaks näiteks seesama vabrik kust mulle kasti jaoks hammasrattad tulid.
Ettevõtte omanik on Ukrainlane, tootmishoone visati enamuses tühjaks ja pandi üles arvutijuhitavad pingid, kus pole tähtis kas Vasja on joonud pudeli või paar.
Meil aga pole sellest kasu, kuna ei tea kes ja mida teeb mis kvaliteediga, kuna meil ostetakse ainult hinda ja kvaliteet huvitab väheseid.
Rõõmsamalt lõpetada, siis paljusid asju saab ise parandada ja peabki kui tahta, et asi kestaks.
Heaks näiteks mis just tehtud sai on selline pisiasi nagu aisa tõmmitsa ja kesktõmmitsa kontramutrid, mida seal originaalist pole.
Vaatasin, et need keermed kuluvad silmnähtava tempoga ja tegin ka vasakkeermega osale kontramurid et mis nad asjata suureks peavad loksuma?
Keerme profiil on üsna "loominguline"juhtunud ja seega nõudis spetsiaalset tera, kuid vähemalt keeravad näpuga ja lõtku pole.
Muidu aga traktor toimib ja saab kasutust ka viimasel ajal niitmisel.
Paar väiksemat asja sai ära lahendatud nagu tüüpviga leke esisillast.
Esisilla hülss ulatub otsapidi õlisse ja nagu ilm soojeneb lükkab paisuv õhk õli üles välja, kuna tihendid vahetatud ja reduktor täiesti hermeetiline.
Selle vastu sai õlikork endale klapi, mis laseb õhu välja kuid mitte saasta sisse.
Koosneb see kuulist ja pesast.
Leke igatahes kadus ära.
Kui muidu on probleem, et vene masin lekib igalt poolt, siis mul häda, et kõik puhas ja kuiv ning roostetab...
Määri või ise õliga kokku.
Tunnilugejaga on kahtlusi, et kas õieti loeb sest tööpäevaga 8:00 kuni 21:00 läks edasi vaid 4 töötundi.
Peaks see nii olema, et mootor käib nimipööretega 2200 tunni ja lugeja peaks siis ühe tunni juurde lugema?
Muidu aga on väga luks, kuna kabiin hermeetiline, kõvasti vaiksem kui tehasest, mingit haisu ega vingu pole ja kui katuseluuk lahti piisab küljeaknast et sees palav poleks.
12 tunnine tööpäev igatahes veel ära ei vasita sest puudub vibratsioon ja müra mis väsitavad.