18-06-2021, 09:51 AM
(18-06-2021, 09:01 AM)Daff Kirjutas:Ja see diskussioon hakkas pihta konkreetsest olukorrast Järvel, kus mõnikümmend meetrit peale teesulgu on fooriga ristmik - ehk peatutakse perioodiliselt niikuinii ja liigutakse seal piirkonnas aeglaselt. Seal ei ole tõmbluku meetodil reastumisega mitte mingit probleemi ja see toimib väga hästi. Mitte mingit Stau-d seal ei tekitata, kuna see on foori tõttu nagunii olemas.(18-06-2021, 08:30 AM)MeelisV Kirjutas: võta nüüd kinni kas tõmbelukk peaks olema siis viimasel hetkel kus rivi on tihe ja kiirus juba maas või on parem varasem ühinemine ja siis sujuv koondumine.
See tõmblukk on alati parem kui reastutakse ümber varem. Teeb liikumise sujuvaks.
Kui sõita rida lõpuni kinni siis tekib moment kus auto peab peatuma. KUi nüüd seda seisvat autot vahele lasta peab ka esimese rea auto korraks pidurdama.
Ja kogu liikuv rivi jookseb nagu lõõts kokku ja seisavad mõlemad read.
Selline olukord on näiteks seadusega loodud saksas kus LE järgi peab kõik read maksimaalselt lõpumi ära koormama.
Piisab 5-6 geeniusest ja järkekordne stau on avatud.
Sõitke härrased ise sealt läbi ja kogege olukorda.
Mida ma ise mõistusevastaseks nimetasin - on püüda sada meetrit enne teesulgu ümber reastuda ja selleks seisma jääda, sulgedes sõidurea liikluseks - kui ees on tühi tee.
Reastuge võimalusel varem, palun, aga ärge takistage sellega liiklust!!