27-06-2021, 00:24 AM
Neid pilte ei ole jah enam.
Küll aga on uuemad pildid olemas ja tegelikult on ka mootor vahetatud ning poolitaja ümber tehtud, millel võiks korra peatuda.
Nimelt on võimalik poolitaja hammasrattad omavahel vahetada ja alumine plokk ümber keerata, mille tulemusena tekib kiirendav ülekanne.
Proovisin seda teha Türilt pärit hammasratastega juba eelmine aasta, kuid klient tõi mulle asjad tagasi sest sellise undamisega ei olnud võimalik sõita.
Nüüd sai kasutatud venes tehtud hammasrattaid ja tulemus on oluliselt parem, kuna juba tootja juures on asjad pingist läbi käinud kus hambumist kontrollitud.
Sellest räägivad värvijäljed hammastel.
Sellele hammasrattale on pandud teise hammasratta sisu ja teisel poolel ava üle treitud et saaks nad omavahel ära vahetada.
Alumisel plokil on samuti tarvis treida kaks stopperisoont ja muud keerulist polegi.
Seekord sobis ka hambumine ja häälest küll aru ei saa kas on otse või kiirendav ülekanne sees.
Kasti ja tagasilla liited said omale tikkpoldid keermete säästmiseks ja eks püsib kinni ka tugevamalt kuna pingutada kannatab kõvemini.
Ühtki tihendit ka vahele ei pannud ja seega pole ka midagi mis saab kokku vajuda ja liikuma hakata.
Küll aga on uuemad pildid olemas ja tegelikult on ka mootor vahetatud ning poolitaja ümber tehtud, millel võiks korra peatuda.
Nimelt on võimalik poolitaja hammasrattad omavahel vahetada ja alumine plokk ümber keerata, mille tulemusena tekib kiirendav ülekanne.
Proovisin seda teha Türilt pärit hammasratastega juba eelmine aasta, kuid klient tõi mulle asjad tagasi sest sellise undamisega ei olnud võimalik sõita.
Nüüd sai kasutatud venes tehtud hammasrattaid ja tulemus on oluliselt parem, kuna juba tootja juures on asjad pingist läbi käinud kus hambumist kontrollitud.
Sellest räägivad värvijäljed hammastel.
Sellele hammasrattale on pandud teise hammasratta sisu ja teisel poolel ava üle treitud et saaks nad omavahel ära vahetada.
Alumisel plokil on samuti tarvis treida kaks stopperisoont ja muud keerulist polegi.
Seekord sobis ka hambumine ja häälest küll aru ei saa kas on otse või kiirendav ülekanne sees.
Kasti ja tagasilla liited said omale tikkpoldid keermete säästmiseks ja eks püsib kinni ka tugevamalt kuna pingutada kannatab kõvemini.
Ühtki tihendit ka vahele ei pannud ja seega pole ka midagi mis saab kokku vajuda ja liikuma hakata.