05-07-2021, 23:42 PM
Eks pritsemoment ole tõesti suurem katsetamise teema ja nagu mõõtmised näitasid on sel vändal sattunud poldiavad "kergelt nihkesse"ja tift läheb sisse umbes 2mm enne ü.s.s ning seega on see tift kasutu.
Ülelaaderõhku teeb see turbo praeguses seades 0,6 bar, kuid pisut kütust lisades tuleb 1,2 ka ette kui üle 1800 pöörde lasta.
Rõhk hakkab tõusma juba 1300 pöörde juures kui koormust on, kuid väänet on kuidagi vähevõitu.
Õlipumba hammasrattad panin sisse kahjuks 245 omad, millega on pump aeglasem kui 52 hammasratastega.
See hetk ei uskunud, et kui kõik lõtkud ajada väikseks on vaja veel õlipumpa kiirendada et rõhku saada.
Niigi on tootlikkus sel pumbal suurim mida on nähtud.
Volvo pump on väiksem ja mootor suurem, omades samuti õlipihusteid mida on 6 tk.
Ometi on seal tühikäigul ja pööretel õlirõhk 5 bar.
Ülelaaderõhku teeb see turbo praeguses seades 0,6 bar, kuid pisut kütust lisades tuleb 1,2 ka ette kui üle 1800 pöörde lasta.
Rõhk hakkab tõusma juba 1300 pöörde juures kui koormust on, kuid väänet on kuidagi vähevõitu.
Õlipumba hammasrattad panin sisse kahjuks 245 omad, millega on pump aeglasem kui 52 hammasratastega.
See hetk ei uskunud, et kui kõik lõtkud ajada väikseks on vaja veel õlipumpa kiirendada et rõhku saada.
Niigi on tootlikkus sel pumbal suurim mida on nähtud.
Volvo pump on väiksem ja mootor suurem, omades samuti õlipihusteid mida on 6 tk.
Ometi on seal tühikäigul ja pööretel õlirõhk 5 bar.