11-07-2021, 01:03 AM
Mõtlesin kasutada Volkari 81 kw pihusteid viie avaga, kus pihustiotsad DSLA150P520.
Tegu siis kaheastmelise pihustiga 190/300 bar.
Läbilaskevõime pole küll suur, kuid pöörded on ka madalamad kui automootoril.
Otsa läbimõõt on ka 7mm 9 asemel ja sinna peab vasest hülsi tegema et ots üle ei kuumeneks.
Volkari kaanes on ta ka paar kraadi püstisem ja seega üks juga läheks vastu pihustiava ümber olevat astet.
Selle astme ma silusin muidugi ettenägelikult ära kui mootorit kokku panin, niiet seda muret enam ei ole.
Pihustamise kvaliteet on vähemalt tase omaette sest volkari pihustist väljub udu, mis jääb õhku hõljuma aga vene pihustiotsast tulevad nähtavad piisad, mis langevad alla.
Mul on nüüd kõik saadaolevad Belarusi pihustiotsad ära proovitud ja kõige paremini pihustavad Hiina otsad.
Veel paremini pihustab muidugi liiduaegne ots aastast 78 kui pakendit uskuda, kuid neid üksainus ning pihustusnurk ka ei sobi.
Praegu said Belarusi pihusti korpusesse otsad DLLA 150S 13R mis sobivad sinna ja rõhk 190 bar.
Mootori töö läks kõvasti sujuvamaks ja kadus ka teine probleem, mille lahendamine poleks lihtne olnud.
Nimelt kippus väikese pöördega sõites jõnksutama ja pidasin seda jämeda plunsriga pumba paratamatuks kõrvalmõjuks.
Igatahes kadus see häda jäljetult.
Kadus ta paariks tunniks ka Altai pihustiotstega aga tuli ise tagasi.
Praegu võib igatahes rahule jääda sest käib ühtlaselt ja pritsemomendi keeramisel on nüüd aru ka saada et midagi muutus ning küttenäidikut vaadates silm puhkab.
Muidugi suitsu jäi kõvasti vähemaks ja jõud säilis.
Asi oleks veel parem, kui neil oleks viis ava mitte 4 aga kõike head ka korraga ei saa.
TH sai ka ära tehtud.
Selline kogus umbrohuseemet mahub ära radiaatorikärje sisse ja kui radikas veel õline peaks olema oleks selle kättesaamine võimatu.
Õhupuhasti ots on ka üles viimata, laisk nagu ma olen ja eks sinnagi leiab osa tee.
Õnneks puhastamine lihtne ja kellalt kohe näha kui takistus suureneb.
Sooniidul ju hein üle kapoti ja sai pidevalt silma peal hoitud ning kui temperatuurinäidik poole kriipsu võrra tõusis kohe radikas puhtaks puhutud, kuna õhk kabiininurgast võtta.
Kaanepoldid ka pingutatud ja midagi kokku vajunud polnud nagu veneaegse tihendiga ikka.
Klapivedrud tunduvad ka toimivat kuni 2500 pööret sest jooned mis peale said tõmmatud pole ära nihkunud.
Klapisääretihendid ka kontrollitud ja täiesti elus ja terved on kõik nagu arvata oli kui "importkaupa" kasutada.
Uuel nädalal vahetab õli ka ära sest on mustaks läinud selle kehvade pihustiotstega eksperimenteerimisest ja lõikan õlifiltri laiali et näha mis mootoris ringi on liikunud.
Ehk kestab veel 50ha niitmist ära ja siis saab puhkust ning uue omaniku.
Asemele tuleb aga Juhan Põder 6610 millel on keegi agar käigukasti laiali võtnud ja nii seisnud ning keegi ei tea kas ja mida sealt puudu on.
Tegu siis kaheastmelise pihustiga 190/300 bar.
Läbilaskevõime pole küll suur, kuid pöörded on ka madalamad kui automootoril.
Otsa läbimõõt on ka 7mm 9 asemel ja sinna peab vasest hülsi tegema et ots üle ei kuumeneks.
Volkari kaanes on ta ka paar kraadi püstisem ja seega üks juga läheks vastu pihustiava ümber olevat astet.
Selle astme ma silusin muidugi ettenägelikult ära kui mootorit kokku panin, niiet seda muret enam ei ole.
Pihustamise kvaliteet on vähemalt tase omaette sest volkari pihustist väljub udu, mis jääb õhku hõljuma aga vene pihustiotsast tulevad nähtavad piisad, mis langevad alla.
Mul on nüüd kõik saadaolevad Belarusi pihustiotsad ära proovitud ja kõige paremini pihustavad Hiina otsad.
Veel paremini pihustab muidugi liiduaegne ots aastast 78 kui pakendit uskuda, kuid neid üksainus ning pihustusnurk ka ei sobi.
Praegu said Belarusi pihusti korpusesse otsad DLLA 150S 13R mis sobivad sinna ja rõhk 190 bar.
Mootori töö läks kõvasti sujuvamaks ja kadus ka teine probleem, mille lahendamine poleks lihtne olnud.
Nimelt kippus väikese pöördega sõites jõnksutama ja pidasin seda jämeda plunsriga pumba paratamatuks kõrvalmõjuks.
Igatahes kadus see häda jäljetult.
Kadus ta paariks tunniks ka Altai pihustiotstega aga tuli ise tagasi.
Praegu võib igatahes rahule jääda sest käib ühtlaselt ja pritsemomendi keeramisel on nüüd aru ka saada et midagi muutus ning küttenäidikut vaadates silm puhkab.
Muidugi suitsu jäi kõvasti vähemaks ja jõud säilis.
Asi oleks veel parem, kui neil oleks viis ava mitte 4 aga kõike head ka korraga ei saa.
TH sai ka ära tehtud.
Selline kogus umbrohuseemet mahub ära radiaatorikärje sisse ja kui radikas veel õline peaks olema oleks selle kättesaamine võimatu.
Õhupuhasti ots on ka üles viimata, laisk nagu ma olen ja eks sinnagi leiab osa tee.
Õnneks puhastamine lihtne ja kellalt kohe näha kui takistus suureneb.
Sooniidul ju hein üle kapoti ja sai pidevalt silma peal hoitud ning kui temperatuurinäidik poole kriipsu võrra tõusis kohe radikas puhtaks puhutud, kuna õhk kabiininurgast võtta.
Kaanepoldid ka pingutatud ja midagi kokku vajunud polnud nagu veneaegse tihendiga ikka.
Klapivedrud tunduvad ka toimivat kuni 2500 pööret sest jooned mis peale said tõmmatud pole ära nihkunud.
Klapisääretihendid ka kontrollitud ja täiesti elus ja terved on kõik nagu arvata oli kui "importkaupa" kasutada.
Uuel nädalal vahetab õli ka ära sest on mustaks läinud selle kehvade pihustiotstega eksperimenteerimisest ja lõikan õlifiltri laiali et näha mis mootoris ringi on liikunud.
Ehk kestab veel 50ha niitmist ära ja siis saab puhkust ning uue omaniku.
Asemele tuleb aga Juhan Põder 6610 millel on keegi agar käigukasti laiali võtnud ja nii seisnud ning keegi ei tea kas ja mida sealt puudu on.