23-09-2021, 13:37 PM
(23-09-2021, 09:57 AM)v6sa Kirjutas:Aknad liiguvad iseenesest kergelt aga on mitu aga. Sulgumisel peab viimases faasis klaas libisema tihendi vahele ja see osa keerab raskemini. Sama probleemiga peaks kõik kellel ka selle tuuulutus aknaga vanemad Vene autod on olnud olema tuttavad. Et see aken korralikult kinni saada tuli külje klaas alla lasta ja käega see viimane pool sentimeetrit tõmmata. Teine riski koht on talvel, kui klaas oli külmunud. Siis võis ka väga kergesti need hambad tuksi keerata. Kuna soojendust ei olnud, siis tuli lasta külma õhku esi klaasile, et see puhtana hoida.(23-09-2021, 09:33 AM)zazik Kirjutas: Nende vidinate puhul julgen küll arvata, et 3d printimine võiks olla kõige kiirem ja odavam lahendus.
Isand Formika, kui kõwasti neid aknaid tuleb keerata? Liiguvad need "kahe näpuga", "peopesaga" või "kogu käega" keerates?
3D printerite filament (ehk sulav plast) ei ole kuigi tugev. Libe küll. Ehk näpuga keeratavasse ajamisse ma täitsa prooviks, aga kogu käe rammu vajavasse pigem mitte.
Musta Numbri autole vist 3D prinditud asi ei lähe mitte?