25-09-2021, 12:15 PM
(24-09-2021, 21:58 PM)TeeTL Kirjutas:Roolikronstein ja võll on kõik ühes tükis, esiraami küljes ja liigub ainult vasakule paremale. Tagumine raam saab omakorda pöörelda võlli otsas.(24-09-2021, 16:28 PM)OneMan Kirjutas: Roolilatt asetseb erinevalt audi 100 lahendusest horisontaalselt raamiga ja kasutusel on üks (parempoolne) rooliots, mille ma natuke pikemaks tegema pidin. Kronstein mida roolilatt liigutab edasi-tagasi panebki masina keerama. Samas see kronsa liigubki ainult vasakule-paremale. tagumine raam keerab võlli peal eraldi.Pildil ei ole näha, aga vist sai arusaadavam jah. Et roolikronstein on tagumise raami küljes veel võlli kaudu. Ehk siis taguraamil on esiraami suhtes mitu pöörlemist võimaldavat võlli (raamivõll ja roolikronsa võll) ning need ei asu üksteisega samal kõrgusel, vaid üksteise suhtes kohakuti - millest tundub, et roolikronsa ikkagi natuke peab liikuma ka üles-alla ?
Väga keeruline seletus miunupooltAga ehk on arusaadav
Roolilati paigutust piki masinat võis muidugi aimata, küsimus oligi pigem et kas roolilatt või mõni roolikarbi moodi asi on külge istutatud. Väga suurt raskust taguraamile vist ei kannata juurde panna, kui roolilatt peab kogu seda massi suutma libistada maapinna suhtes?
Raskust kannatab panna küll, kõvema pinnase peal on roolisüsteemil isegi kergem kui originaalis auto peal. Auto peal ta peab kohapeal keerates rattaid ikkagi käänama maapinna suhtes, aga masinal keerad lihtsalt rataste peal, rattad saavad kõik vabalt veereda, ei ole keevislukkudega diffrid. Tagadiffer on audi originaal lukustusega aga tavaolukorras ikkagi vaba.