26-09-2021, 00:23 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-09-2021, 00:49 AM ja muutjaks oli E303.)
See eelmise postituse video tõi meelde mõned küsimused mille peale olen mõelnud . Nii et keegi võiks ära seletada Eesti ja skandinaavia metsaveokite erisused , mis mulle on silma jäänud .
1. Miks on Eestis viimased 7-8 aastat eestis müüdud metsaautod enamasti kõik 8x4 rattaskeemiga , kuigi Rootsis ja Norras on nad ikka 6x4 rattaskeemiga.
2. Metsaveoki koorma postide paigutus on ka erinev Skandinaavia autodel mida kasutatatakse palgiveoks on ainult 2 paari poste veoplatformi keskel . Tundub suht ohtlik variant sest niimoodi langeb postidele suur koormus täis palgikoorma puhul . Kui peaks metall vaid ühel postil väsima on õnnetus käes.
Teine variant on küll 4 paari poste platformi otstes aga keskel on suur ava kuigi postid võiks ometigi ühtlaselt ära jaotada kogu veoplatformi ülatuses nagu see on Eesti metsaveokitel .
1. Miks on Eestis viimased 7-8 aastat eestis müüdud metsaautod enamasti kõik 8x4 rattaskeemiga , kuigi Rootsis ja Norras on nad ikka 6x4 rattaskeemiga.
2. Metsaveoki koorma postide paigutus on ka erinev Skandinaavia autodel mida kasutatatakse palgiveoks on ainult 2 paari poste veoplatformi keskel . Tundub suht ohtlik variant sest niimoodi langeb postidele suur koormus täis palgikoorma puhul . Kui peaks metall vaid ühel postil väsima on õnnetus käes.
Teine variant on küll 4 paari poste platformi otstes aga keskel on suur ava kuigi postid võiks ometigi ühtlaselt ära jaotada kogu veoplatformi ülatuses nagu see on Eesti metsaveokitel .
NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.