05-10-2021, 22:36 PM
(29-09-2021, 08:35 AM)v6sa Kirjutas: Kas see "väiksemaks tegemine" on käinud vaid 32 mm haakelati otsad 28 peale lõigates, jättes CAT III pea meetrise haakelati lühendamata CAT II 825 mm peale? Liiga pikk latt on kurjast ja teeb adra väga rahutuks. Samas - ega ader maas väga keerama peakski... Õgvendamine peaks käima eelmist käiku osaliselt üle sõites.See ader on siiski üsna viisakalt ümber tehtud sest kõik haakimise mõõdud on õiged, kuid raami konstruktsioon ei ole lubanud ühte poolt piisavalt lühendada ja teist poolt on rohkem võetud.
Rehvi vedelikuga täitmine ei ole keeruline, aga selle täielik tühjendamine eeldab rehvi demontaaži.
Madalrõhurehvid eeldavad just mahatuleku vältimiseks eripöidasid. Siin on Continentali kataloog, kus kõik üksipulgi lahti seletatud: https://blobs.continental-tires.com/www8...h-data.pdf
Eriti soovitan mõttega lugeda iga rehvi all olevat tabelit, kus on antud soovituslikud lubatud koormused rehvile rehvirõhkude ja kiiruste kaupa. Sealt paistab ka selgelt välja, miks on valdavas osas tootlikul põllutehnikal võetud kasutusele IF ja VF rehvid.
Sinu pruugitav 1,2 on tavarehvile ikka väga alampiir ja pöördadraga teel sõites juba alla selle., nagu tractor85 tabelistki näha.
T-agasivoolu osas olen väga nõus.
Siiski jooksma sai ta enamvähem talutavalt ja tulemus jäi selline.
Võistlusele ei lähe aga silma ka ära ei murra.
Paar ha oli nii maltsa all, et sai niidetud ära ja varsti pöörab ümber...
Rehvid sai lastud 1,4bar peale ja teel sõitmiseks muidugi ka täis tagasi pumbatud, mis pole raske sest kompressor ju olemas ja 10 min on pumbatud.
Veljel püsivad need rehvid hästi aga karkass mängib ja tirib õhukummi kaasa ning seepärast peaks ilma õhukummita olema et 1,1-1,2bar kasutada.
Silmaga ütleks, et see oleks just paras rõhk sest rehvi kandepind suureneb, kuid liigselt läbi ei vaju.
Seda vedelikku pole nagu erilist mõtet rehvi ajada, kuna raskusi veljele lisada on märksa lihtsam.
Vedeliku kättesaamiseks peab aga ratta üles tõstma ja peene vasktoru ventiilist sisse toppima.
Ülestõstetud rattal saab vedelik madalamasse kohta koguneda ja sisse ei jää seda 100 grammigi.
Madala rõhuga on muidugi eriti mugav põllul ja see juba paneb mõtte liikuma, et teeks kabiinile vedrustuse.
Eest võiks jääda patjadele ja tagaotsale amordid alla ja stabilisaatorivarras teha mis ei lase küljele liikuda.
Muidu on taga lihtsalt diagonaalvarras nagu Lada tagasillas, kuid siin segab rippsüsteemi silinder asja ära.
Tegelikult peaks silindri sealt ära kaotama ja panema külgedele nagu tänapäeval kombeks.
On justkui valmidus olemas, kuna roolivarras puudub ja pedaalid lähevad läbi põranda üsna esipatjadega samal joonel ning teised hoovad lasevad liikuda.
Muu tehnikapool aga toimib hetkel nii, et ei pidanud kordagi kätt külge panema.
Künnihektareid tuli 9 ja kütust läks 158 liitrit.
Paak ikkagi väiksevõitu ja peab 20l nõu kaasa võtma et päev läbi saada.