09-10-2021, 21:38 PM
Ilmad veel head ja et ära kasutada sai aeg maha võetud ja tegeletud patsiendi regulaarse ülevaatusega et midagi küljest ära ei kukuks ja tehtud korralikum pesu kuuma veega.
Peab nentima, et õige hästi on säilinud ja puhtana kannatab veel vaadata küll väljast.
Aeglase sõiduki tundemärki ka pole vist sellist toodetud mis kinni püsiks ja pestes minema ei lendaks...
Pane või kruviga kinni
Roostetamist värvitud asjadel pole tekkinud nagu kunagi arvati et liivaprits jätab nii karvase pinna et ei kata metalli ära.
Endiselt on kabiin hermeetiline ja isegi survepesu ei satu kuskilt sisse erinevalt tehasetootest.
Pikemat aega on vaid häirinud kiiksuga iste, mida sai lahkama hakatud ja asi on üsna eluea lõpul, kuna puksid on kulunud koos telgedega ja just need puksid mis on ise tehtud plastikust kriuksuvad.
Tehase puksid suudavad olla sellisest materjalist mis ei kriuksu ja sellist ei oska kuskilt otsida.
Ega siis midagi. poodi ja peotäis laagreid ning karastatud võlli ja töö võis alata.
Kõigepealt said kääride pesad üle tehtud laagrite alla ja paar sajandikku peenemad et laagrid oleks istuga sees ja oleks välistatud lõtk.
Nagu eesolevalt skeemilt näha, siis ega selle viguri pinki sättimine nii lihtne polegi ja korraks tuli juba mõte asi lahti lõigata kuid siiski õnnestus slaidil näidatud moel ära kinnitada.
Sõrmede treimine vedruterasest juba üsna lihtne ja sai kõvem küll kui originaalid.
Sõrm sai ka plussi jäetud et läks sõrmega tugevalt surudes sisse et vältida loksu mis kulutab kiirelt sellise asja ära.
Karastatud võlliga oli pisut pusimist et keermetera pinnakihist läbi saada aga ei midagi ületamatut.
Mainimist vääriv pisiasi ka, et tegu on Isri tehtud originaalistmega, millele on kõik kuluosad saada ja mitte kallid, kuna need sõrmed maksavad alla 5 raha ja puksid 4 raha tükk.
Too hetk aga kui alustatud sai seda ei teadnud sest odavatele istmetele pole mingeid kuluosi saada.
Sai juba ühte ja teist ka tellitud nagu mõned liugurid ning uus amort aga sellest kirjutaks edaspidi kui kellelgi huvi kuidas üks rumal vanarauda lapib.
Peab nentima, et õige hästi on säilinud ja puhtana kannatab veel vaadata küll väljast.
Aeglase sõiduki tundemärki ka pole vist sellist toodetud mis kinni püsiks ja pestes minema ei lendaks...
Pane või kruviga kinni
Roostetamist värvitud asjadel pole tekkinud nagu kunagi arvati et liivaprits jätab nii karvase pinna et ei kata metalli ära.
Endiselt on kabiin hermeetiline ja isegi survepesu ei satu kuskilt sisse erinevalt tehasetootest.
Pikemat aega on vaid häirinud kiiksuga iste, mida sai lahkama hakatud ja asi on üsna eluea lõpul, kuna puksid on kulunud koos telgedega ja just need puksid mis on ise tehtud plastikust kriuksuvad.
Tehase puksid suudavad olla sellisest materjalist mis ei kriuksu ja sellist ei oska kuskilt otsida.
Ega siis midagi. poodi ja peotäis laagreid ning karastatud võlli ja töö võis alata.
Kõigepealt said kääride pesad üle tehtud laagrite alla ja paar sajandikku peenemad et laagrid oleks istuga sees ja oleks välistatud lõtk.
Nagu eesolevalt skeemilt näha, siis ega selle viguri pinki sättimine nii lihtne polegi ja korraks tuli juba mõte asi lahti lõigata kuid siiski õnnestus slaidil näidatud moel ära kinnitada.
Sõrmede treimine vedruterasest juba üsna lihtne ja sai kõvem küll kui originaalid.
Sõrm sai ka plussi jäetud et läks sõrmega tugevalt surudes sisse et vältida loksu mis kulutab kiirelt sellise asja ära.
Karastatud võlliga oli pisut pusimist et keermetera pinnakihist läbi saada aga ei midagi ületamatut.
Mainimist vääriv pisiasi ka, et tegu on Isri tehtud originaalistmega, millele on kõik kuluosad saada ja mitte kallid, kuna need sõrmed maksavad alla 5 raha ja puksid 4 raha tükk.
Too hetk aga kui alustatud sai seda ei teadnud sest odavatele istmetele pole mingeid kuluosi saada.
Sai juba ühte ja teist ka tellitud nagu mõned liugurid ning uus amort aga sellest kirjutaks edaspidi kui kellelgi huvi kuidas üks rumal vanarauda lapib.