22-10-2021, 21:14 PM
(22-10-2021, 20:35 PM)reijo86 Kirjutas: Tervist kõigile. Sai suve lõpus soetatud oma esimene põka....DT20. Talvel plaan hakata vaikselt kõpitsema.....lekked, õlid jne. Esimese asjana vajaksin asjaarmastajate nõu, mis õlid oleksid uuele sõbrale kõige paremad.....külamehed laulavad ühest suust, et kamassi õli mootorisse ja seda sama ka õhufiltrisse. Usun, et isegi selle ajastu vene tehnikale on täna paremat õli turul pakkuda. Käigukasti õlist pole õrna haisugi, mis sinna minema peaks. Tahaks head, mitte seda mis kõige odavamalt kätte tuleb.Kindlasti on olemas oluliselt paremat õli, kui Kamassi õli. Aga pead arvestama selle võimalusega, et uuem ja parem õli peseb igasuguse sadestunud sita lahti ja võib juhtuda, et mõni oluline kanal läheb selle tõttu umbe ning õli ei jõua enam vajalikesse kohtadesse. Kui hakata kasutama kaasaegset õli, tuleb väga korralikult kogu süsteem mitu korda läbi pesta ja filtrid mitu korda vahetada/puhastada. Sellele vaatamata võib uus kaasaegne õli palju kurja korda saata. Igasugused määrimisomadused on uuel kindlasti kordades paremad, ei mingit kahtlust. Küsimus on pigem selles, et kuidas vana sodi süsteemist kätte saada nii, et midagi umbe ei läheks.
Tänud kaasamõtlejatele ?