23-10-2021, 19:49 PM
(23-10-2021, 11:36 AM)2715 Kirjutas: Kas nii poleks õigem talitada, et kõigepealt vaadata soojal mootoril ära kas tsentrifuug ikka töötab ja siis asuda pesemise kallale?
Teiseks karterituulutuse klapp et ikka oleks tihe ja laseks vaid välja õhku mitte sisse.
Tegu ikkagi ühe silindriga, kus õhk tahab koos tolmu ja liivaga sisse ka liikuda ja ennegi neil karteripõhjast peoga liiva leitud.
Õlivanni keeraks ka alt ning puhastaks kepsukaela korgi taga oleva saasta ära ja siis võiks julgelt päris õli sisse panna.
Kui kuskilt mootori seest näpuga sadestust võtta ja näpuvahel on tunda abrasiivi või lihtsama katsega sadestus kahe klaasitüki vahele ja hõõruda omavahel minutike ning kui peale pesemist klaas matt peseks mootori ära.
Klapikambrikaas ka maha ja kui on palju saasta lihtsalt mootoripesuvahendiga üle ja survepesuga puhtaks niipalju kui saab.
Kindlasti samal päeval kokku ja õliga käima et tööpinnad rooste ei läheks ja tehtud.
Selle menetlusega nii mõnigi mootor puhtaks tehtud ja tulemusega rahul.
esimese asjana selle protseduuri juures jah kindlasti ka põhi alt ära ja veel lihtsamad asjad, et saaks mehaaniliselt võimalikult palju puhtaks.....karterituulutuse kontrolli soovitus hea....kindlasti läheb pilk peale. Seal tegelt kõik voolikudja lõdvikud ka sellised nagu on......lähevad kõik uueks.....tihedaid kohti väga ei leia.