01-11-2021, 16:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-11-2021, 16:25 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Kütuse survet minagi oleks esimesena pakkunud.
Lisaks mootori ja kere vaheline massiühendus: ega aku miinuse ja mootori metalli vahel pinget ole? Aku pinge on ka kenasti 14 V ligi mootori töötamisel? Ning sama pinge on mootorist komponente mõõtes?
Gaasipedaali asendianduri näit muutub sujuvalt ja loogiliselt?
Mootor on juba mõnda aega käinud, siis mis nägu on küünlad? Ma pakun, et tahmased
Lisaks mootori ja kere vaheline massiühendus: ega aku miinuse ja mootori metalli vahel pinget ole? Aku pinge on ka kenasti 14 V ligi mootori töötamisel? Ning sama pinge on mootorist komponente mõõtes?
Gaasipedaali asendianduri näit muutub sujuvalt ja loogiliselt?
Mootor on juba mõnda aega käinud, siis mis nägu on küünlad? Ma pakun, et tahmased
