kabriolett volga
#4

Axciil Kirjutas:mis arvate mõttest kiskuda volgalt katus maha?Kas kere kannatab piina välja kui taguuksed kinni keevitada?Ma tean et mõte on nats hullumeelne, et rikkuda sedaviisi volgade originaalsus.Tegu on lihtsalt volgaga mis on peaaegu mahakandmisel, kusjuures peab mainima et tegu on kolmanda põlvkonna pilliga.

Esiteks ehitamisest. Kuna Volgal on kandevkere, kus katus on konstruktsiooni osa, pead auto põhja suures osas uuesti ehitama. Ehk siis kõik selle tugevdustalad välja vahetama/uued juurde lisama. Pluss tugevdama/vahetama kerepostide kinnituskohad põhja külge. Kinnist karpi ju lahtisel autol enam ei jää ümber uste, mistõttu peab põhi olema ikka palju kordi tugevam. Vrd - kabrio Pobil jäi uste kohal asuv karp alles, kuid siiski tuli põhi teha palju tugevam.

Teiseks paberitest. Selline asi, kui talle soovida dokumente hankida, tuleb ARKis ametlikult korda ajada kui põhjalik ümberehitus. Soovitan selle tehnikaosakonna mehi külastada, kes siis räägivad selle protsessi võimalikkusest ning ümberehitustööde suurusest ja iseloomust; ning seda igal juhul enne kui relakas kere sisse lasta. Ega seegi pole välistet, et nad sellist ümberehitust üldse võimalikuks ei pea. Reaalsem on siiski, et nad lubavad seda, kuid nõuavad üsna rangeid tingimusi ja järelevalvet.

Kolmandaks - ühinen Priidu (pkuldsaar) arvamusega, et kaaluks, kas on füüsilist ja moraalset jõudu selle tohutu töö lõpuleviimiseks. Kui arvad, et on, siis... igal juhul jõudu tööle! Korralik sellealane tulemus teeb igatahes igale autohuvilisele suurt au.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9,  oleme septembris avatud L,P 11-18
Vasta


Sõnumeid selles teemas
kabriolett volga - Autor: Axciil - 02-08-2004, 21:20 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne