03-08-2004, 13:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-08-2004, 13:15 PM ja muutjaks oli valdo.)
Kärnataja Kirjutas:kui endal renoveerimise koha pealt palju kogemusi pole siis on kaks võimalust: kas siis lasta see ära taastada kuskil proffide juures (kuna tihti on nii , et ise renoveerima kukkudes võib masina seisukorra veel hullemaks teha vms.)
Ühe olulise asja jätsin mainimata - kui on kindel soov ise renoveerida aga ei ole kõikide tööde osas kogemusi, siis ei soovita esimese tööna ette võtta haruldast ja unikaalset asja, kuigi kiusatus võib olla väga suur. Kui on endal nt 2 vehiiklit taastamist ootamas - üks väga haruldane ja teine veidi tavalisem - siis soovitan alustada teisest. Kui midagi untsu läheb, saab detaili asendada ja kahi ei ole suur.
Ning alles hiljem, juba kogemusi omandanuna, võiks asuda haruldasema vehiikli kallale

Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud K,N,R,L,P 11-18