05-12-2021, 13:21 PM
Minu arvates pole seda auto küünalt mis mõeldud kasutada põlemiskambris kus temale satuvad kütuseosakesed mis sellest süttivad mõtet sisselaskesse toppida.
Alla 200 pöörde minutis diisel kindlasti ei käivitu ja sel kiirusel 1 väntvõlli pööre kestab 0,3 sek.
Ühe pöörde jooksul toimub 2 takti ja seega sisselase kestab 0,15 sek ja selle ajaga möödub sellest kuumast pulgast 550cc õhku ja ainus tulemus on, et tal on valgem minna.
Et soojendusest reaalne kasu oleks peaks sinna peale siis kütust pritsima mis põledes temperatuuri tõstaks.
https://www.autokaubad24.ee/et/tooted/to...nal-594571
Selline näiteks.
Teise võimalusena selline elektriline küttekeha, millel on piisavalt pinda et õhuga kokku puutuda, midagi sellist:
https://www.kanthal.com/en/industries/au...reheaters/
Selle võib ise ka keerata nikroomplekist aga keeramise kohad peab kindlasti kinnitama et ta loksuma ja vibreerima ei hakkaks mis lõpeb silindrisse jõudmisega.
Alla 200 pöörde minutis diisel kindlasti ei käivitu ja sel kiirusel 1 väntvõlli pööre kestab 0,3 sek.
Ühe pöörde jooksul toimub 2 takti ja seega sisselase kestab 0,15 sek ja selle ajaga möödub sellest kuumast pulgast 550cc õhku ja ainus tulemus on, et tal on valgem minna.
Et soojendusest reaalne kasu oleks peaks sinna peale siis kütust pritsima mis põledes temperatuuri tõstaks.
https://www.autokaubad24.ee/et/tooted/to...nal-594571
Selline näiteks.
Teise võimalusena selline elektriline küttekeha, millel on piisavalt pinda et õhuga kokku puutuda, midagi sellist:
https://www.kanthal.com/en/industries/au...reheaters/
Selle võib ise ka keerata nikroomplekist aga keeramise kohad peab kindlasti kinnitama et ta loksuma ja vibreerima ei hakkaks mis lõpeb silindrisse jõudmisega.