05-12-2021, 22:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-12-2021, 22:25 PM ja muutjaks oli Tegelane5.)
(05-12-2021, 20:14 PM)CORRADOg60 Kirjutas: Selle küünla paigalduseks piisakski küünla kollektorisse paigaldamisest, sinna isevoolu teel kütuse võimaldamisest(seda väikest paaki täitis originaalis enamasti pihustite tagasivool, paagis piisava taseme saavutamisel jooksis ülejäänu otse paaki tagasi) ja lüliti kaudu toite toomisest. Siis 20-30 sekundit voolu et spiraal punaseks ja tuli kollektorisse saaks ja...T3 Transiti sarnase/sama süsteemi kontrolli juhendi järgi hakkab ta tööle ca 0 kraadi juures. Aju annab küünlale kuuma, kui see piisav, kustub eelsüüte tuluke ja peaks starterit andma. Starterit andes avatakse kütuse solenoid ja diisel voolab küünlasse/kollektorisse, peale starteri andmise lõppu antakse tuld veel 8 sekundit et mootor tööle jääks. Et sellist süsteemi mujale aretada (ilma ajuta) peaks piisama kahest iseennistuvast tumbler/lülitist-algul annad ühega küünalt, starterit andes teise lülitiga veel kütet lisaks. Ainuke küsimus on, kas peale süttimist peaks küünal elektrit edasi saama või süttinud diisel põleb edasi ise.
Näide kodumaa kaubandusest- https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...66108.html
Kui kolle käeulatuses nagu neil väikeste mootoritega masinatel tihti siis saaks kätt kollel hoides ka aru kui tuli üles tehti.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.