24-12-2021, 23:40 PM
Miskit jälle tehtud, kuid kas ka õiges suunas...
Esiteks pühade lähenedes ei õnnestunud hankida tekstoliiti et teha katteribad lauale ja kannatamatu inimesena läks käiku seesama vilt.
Täidab ta selle vahe üsna andekalt ära ja see võiks sinna jäädagi.
Peab muidugi õliga ära immutama sest on teisel kalduvus sädemest hõõguma jääda aga õlisena ta seda ei suuda.
Teine pool sai ka päris tihe selle lahendusega, mis peaks pikendama eluiga ja hooldusvajadust.
Eelmises kirjatükis olevat tugirulli sai ka paar millimeetrit alt lühemaks tehtud sest nagu slaid näitab, on teda üritatud juba tootmise käigus saada piisavalt madalale ja paraku on poldi ristlõige väiksem ning siin vägivald ei toimi.
Otsaplekkidele mis vilti hoiavad sai ka tekitatud juurde vajalik keel, mis soones olevat tihendajat ei lase välja sõita.
Neediga sai ka vildiriba nurgast pleki külge kuna muidu rippus ta niisama laua sisse ja oma otstarvet ei täitnud.
Laua liigutamise käsirattad said ka kerge puhastuse ja likvideeritud konstruktsiooni möödalaskmine hambumise reguleerimise osas.
Nimelt reguleerimise stopperkruvi on rulltee all, ma ei saa aru miks sest et seda kinni keerata peab laua maha tõstma sest ta ei lähe niipalju tagasi et seda kinni keerata.
Igatahes hambumist reaalselt proovida ei saa kuna hammaslatil saavad hambad otsa enne kui kruvi nähtavale ilmub.
Selle vastu sai allapoole ava tehtud ja keermestatud ning nii tundub asi märksa loogilisem.
See niplist määrimine on ka selline väga küsitav lahendus, kuna määrdel on märksa lihtsam minna väljapoole kui võlli vahele.
Et käiapuru otse sinna võllile ei läheks sai treitud sooned ja paigaldatud viltrõngad.
Parem ikka kui mittemidagi...
Tegelikult peaks seal olema ka kuuliga fiksaatorid, mis hoiavad seda hambumises aga selle valmiduse on tehas tegemata jätnud ja ega tal olulist vajadust ka pole sest nagunii hoiad käega rattast kinni.
Aeglustava limbi sisse sai ka vaadatud ja seal oli ka palju abrasiivi, kuna tihendamine on jäänud juhuse hoolde.
Vähemalt selgus selle ebanormaalselt suure lõtku tekkepõhjus ja see oli kiilu kulumine abrasiivses keskkonnas.
Ainus tihendav element peaks seal tehase nägemuses olema see 4 auguga seib mis pigem korjab enda vahele kulumist kiirendavaid saadusi kui tihendab.
Seest aga oli asi peale pesu üsna elus kui välja arvata töötlemise viga, kus toorik pole välja andnud ning kõigi poltide kinnitamine poob selle kinni.
Mehhanism on muidu lihtne, kuid tal võiks olla kolmas asend ka kus ratas on otse hammasrattaga seotud.
Siis oleks mugav sealt vändata näiteks mingi asja siledaks lihvimisel sest praegu on ta selleks liiga aeglane ja tagumised käepidemed on selleks ebamugava koha peal.
Paar mõtet juba on kuidas seda teostada, kuid sellest järgmine kord.
Huvitava asjaoluna pole venelased seda seadet sugugi ise välja mõelnud vaid algallikas on olnud Cincinnati No.2 Tool & Cutter Grinder.
http://www.lathes.co.uk/cincinnati-tool-...-number-2/
Igatahes häid pühi neile, kes viitsisid lugeda ja slaide vaadata.
Järgneb...
Esiteks pühade lähenedes ei õnnestunud hankida tekstoliiti et teha katteribad lauale ja kannatamatu inimesena läks käiku seesama vilt.
Täidab ta selle vahe üsna andekalt ära ja see võiks sinna jäädagi.
Peab muidugi õliga ära immutama sest on teisel kalduvus sädemest hõõguma jääda aga õlisena ta seda ei suuda.
Teine pool sai ka päris tihe selle lahendusega, mis peaks pikendama eluiga ja hooldusvajadust.
Eelmises kirjatükis olevat tugirulli sai ka paar millimeetrit alt lühemaks tehtud sest nagu slaid näitab, on teda üritatud juba tootmise käigus saada piisavalt madalale ja paraku on poldi ristlõige väiksem ning siin vägivald ei toimi.
Otsaplekkidele mis vilti hoiavad sai ka tekitatud juurde vajalik keel, mis soones olevat tihendajat ei lase välja sõita.
Neediga sai ka vildiriba nurgast pleki külge kuna muidu rippus ta niisama laua sisse ja oma otstarvet ei täitnud.
Laua liigutamise käsirattad said ka kerge puhastuse ja likvideeritud konstruktsiooni möödalaskmine hambumise reguleerimise osas.
Nimelt reguleerimise stopperkruvi on rulltee all, ma ei saa aru miks sest et seda kinni keerata peab laua maha tõstma sest ta ei lähe niipalju tagasi et seda kinni keerata.
Igatahes hambumist reaalselt proovida ei saa kuna hammaslatil saavad hambad otsa enne kui kruvi nähtavale ilmub.
Selle vastu sai allapoole ava tehtud ja keermestatud ning nii tundub asi märksa loogilisem.
See niplist määrimine on ka selline väga küsitav lahendus, kuna määrdel on märksa lihtsam minna väljapoole kui võlli vahele.
Et käiapuru otse sinna võllile ei läheks sai treitud sooned ja paigaldatud viltrõngad.
Parem ikka kui mittemidagi...
Tegelikult peaks seal olema ka kuuliga fiksaatorid, mis hoiavad seda hambumises aga selle valmiduse on tehas tegemata jätnud ja ega tal olulist vajadust ka pole sest nagunii hoiad käega rattast kinni.
Aeglustava limbi sisse sai ka vaadatud ja seal oli ka palju abrasiivi, kuna tihendamine on jäänud juhuse hoolde.
Vähemalt selgus selle ebanormaalselt suure lõtku tekkepõhjus ja see oli kiilu kulumine abrasiivses keskkonnas.
Ainus tihendav element peaks seal tehase nägemuses olema see 4 auguga seib mis pigem korjab enda vahele kulumist kiirendavaid saadusi kui tihendab.
Seest aga oli asi peale pesu üsna elus kui välja arvata töötlemise viga, kus toorik pole välja andnud ning kõigi poltide kinnitamine poob selle kinni.
Mehhanism on muidu lihtne, kuid tal võiks olla kolmas asend ka kus ratas on otse hammasrattaga seotud.
Siis oleks mugav sealt vändata näiteks mingi asja siledaks lihvimisel sest praegu on ta selleks liiga aeglane ja tagumised käepidemed on selleks ebamugava koha peal.
Paar mõtet juba on kuidas seda teostada, kuid sellest järgmine kord.
Huvitava asjaoluna pole venelased seda seadet sugugi ise välja mõelnud vaid algallikas on olnud Cincinnati No.2 Tool & Cutter Grinder.
http://www.lathes.co.uk/cincinnati-tool-...-number-2/
Igatahes häid pühi neile, kes viitsisid lugeda ja slaide vaadata.
Järgneb...