27-12-2021, 11:28 AM
Külma ilmaga tuleks küte maha tõmmata ja küünal järgi, hoida kuni põleb ja siis starterit pikemalt kedrata. Veab siis tuld mootorisse ja soendab. Sai siin nii ka tehtud ja käivitub paremini. Kui küünal järel liiga lühikeselt ja põlema ei ole läinud, annad starterit.... vahest käivitub, aga külmema ilmaga mitte. Ja peab siis ära õppima mõttes lugemise teatud kiirusega ja siis annad starterit. Kui esimesel korral ei õnnestu, ootad mõne aja ja kordad. Lõpuks kargab käima. See käivitamine ju oleneb ka mootori seisukorrast.
Nendel mootoritel millel on tehase poolt iga silindri jaoks oma küünal, nendega pole miskit jama, kohe plaksti käib. Vanemad mootorid millel lühikesed pihustid ja eelpõlemiskamber, nendega on mäsu. Nende jaoks ongi vaja sellist ühte küünalt kollektorisse. Tehase poolt juba olemas sellised.
Näiteks oma 52 jaoks oli ka millalgi mõtteid panna, aga kuna käivitusmootor peal siis...
Nendel mootoritel millel on tehase poolt iga silindri jaoks oma küünal, nendega pole miskit jama, kohe plaksti käib. Vanemad mootorid millel lühikesed pihustid ja eelpõlemiskamber, nendega on mäsu. Nende jaoks ongi vaja sellist ühte küünalt kollektorisse. Tehase poolt juba olemas sellised.
Näiteks oma 52 jaoks oli ka millalgi mõtteid panna, aga kuna käivitusmootor peal siis...