04-08-2004, 22:32 PM
Martti Kirjutas:GAZ 51-l oligi see jama et saaled ei pidanud pikale sõidule vastu ja alati pidid olema varusaaled kaasas...
Pikk sõit ei lõhkunud 51 saalesid, vaid raske jalg. Tehniliseks kiiruseks oli küll 70, aga kes vähegi pikemat maad jutti üle 60 sõitis, see sellega mootori tuksi keeras. 55 oli sellele liikurile selline ohutu ja optimaalne kiirus, millega pidas masin kaua vastu. Pika maaga on see seotud vaid sedavõrd, et seal tekkis ikka kiusatus mitte 60ga \"venida\", vaidi veidi nobedamalt.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembris avatud L,P 11-18
