07-02-2022, 12:03 PM
Tere!
Ei targuta, lihtsalt üks mõte.
Ühelt koolituselt anti edasi diagnoosimise järjekorra mõte: kütus-elekter-mehhaanika. Ja analoogse situatsiooniga probleemil oli tookord viga see, et latil nö. eest survet mõõtes oli kõik ok kuid kütus lati lõppu viimaste silindriteni ei jõudnudki õige rõhuga. Ka uue pumbaga mitte.
Teadmata antud mootori ja lati ehitust, siis see ei pretendeeri mingisuguse absoluutse tõeni, aga võimalusel siis lati lõpust ka rõhk ära mõõta?
Lugupidamisega, Janis.
Ei targuta, lihtsalt üks mõte.
Ühelt koolituselt anti edasi diagnoosimise järjekorra mõte: kütus-elekter-mehhaanika. Ja analoogse situatsiooniga probleemil oli tookord viga see, et latil nö. eest survet mõõtes oli kõik ok kuid kütus lati lõppu viimaste silindriteni ei jõudnudki õige rõhuga. Ka uue pumbaga mitte.
Teadmata antud mootori ja lati ehitust, siis see ei pretendeeri mingisuguse absoluutse tõeni, aga võimalusel siis lati lõpust ka rõhk ära mõõta?
Lugupidamisega, Janis.