07-02-2022, 12:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-02-2022, 12:15 PM ja muutjaks oli Aare R..)
Mina leian, et kui kaasa mõeldakse, pole see midagi targutamine ja peale iga postitust ikka vabandada pole vaja
Küll aga võin öelda, et kuigi mitte avalikku teed, on see auto teel täitsa sõitnud ja üsna hästi (mul siin lähedal kruusatee).
Süütepoole on tal tõesti 8, aga iga süütepooli lahti ühendamisel mootori töö muutub ja ka säde on olemas. Bensu on praegu veidi üle poole paagi ja paar nädalat tagasi sai 20 toopi värsket 98-t juurde.
Latt töötab nii, et ongi lihtsalt U-kujuline latt, ühes otsas on bensu pealevool, siis on 8 pihustit ning teises otsas rõhuregulaator, vahetult enne seda tagasivool. Aga kui kella sinna tagasivoolu panin, siis seisis seier nullis (mis iseenesest tundus küll veidi kummaline, seda ka mu enda peaga) . Rõhuregulaator on uus ja peaks ka töötama, sest karterituulutusse minevas vaakumvoolikus bensu ega selle lõhna pole.
Küll aga võin öelda, et kuigi mitte avalikku teed, on see auto teel täitsa sõitnud ja üsna hästi (mul siin lähedal kruusatee).
Süütepoole on tal tõesti 8, aga iga süütepooli lahti ühendamisel mootori töö muutub ja ka säde on olemas. Bensu on praegu veidi üle poole paagi ja paar nädalat tagasi sai 20 toopi värsket 98-t juurde.
Latt töötab nii, et ongi lihtsalt U-kujuline latt, ühes otsas on bensu pealevool, siis on 8 pihustit ning teises otsas rõhuregulaator, vahetult enne seda tagasivool. Aga kui kella sinna tagasivoolu panin, siis seisis seier nullis (mis iseenesest tundus küll veidi kummaline, seda ka mu enda peaga) . Rõhuregulaator on uus ja peaks ka töötama, sest karterituulutusse minevas vaakumvoolikus bensu ega selle lõhna pole.