08-02-2022, 11:26 AM
Istmepadjad tehti ära seal. http://www.vhm.ee/
Jäin igati rahule, tundus väga norm suhtumine jne. Ma alguses pelgasin, et tea kas suudavad need originaal kumerused nii hästi alles jätta, aga tulemus on hea. Mu teada see ettevõtmine Christonist mitte väga kaua aega tagasi välja kasvanud.
Lugeda selle istme kiruksumise kohta, siis muidugi eriti lootust ei tundu, et ma selle probleemi lahendamisega nii süvitsi suudan minna. Aga hea on teada ikka, millele kõigele siis tähelepanu peaks pöörama. Aitäh!
Käigukast on sellel aparaadil veel tervenisti mehaaniline. 12 reverseeritavat käiku, mis jagunevad kolme gruppi. 1-4, 5-8 ja 9-12. Iga grupi piires on käiguvahetus sünkroniseeritud. Max kiirus paberite järgi on 40, reaalsust ei ole proovinud. Lisan siia ka tabeli. Mida need C1 ja C2 osad seal tabelis tähendavad, mina ei tea.
Pikka aega toimetasin üle 10a vanema JCB kopp-laaduriga, millel oli just elektrohüdrauliline reevers rooli juures. Ja pean tunnistama et too lahendus oli mulle meelepärasem. Mul just palju tööd laaduriga ning seniajani harjumusest kipun laaduriga töötades rooli juurest reeversi kangi haarama. Kuigi tegelt on hoopis põrandal. Aga eks omad eelised mõlemal variandil. JCBga võrreldes on CASE laadur päris aeglane ka. Praegu lund kühveldades tundub eriti. Aga arvestades JCB hüdraulika võimekust, siis vist pole väga imestada. Eks millalgi proovin ära mõõta kaua tõstmiseks kulub, siis ehk saab võrdlusmomenti. Et kas see on normaalne või mitte.
Vihje võimalikult laudatraktori elule on huvitav. Ma ise pole osanud selle peale tulla, aga kui nüüd mõtlema hakata... on näha, et laadur on palju tööd näinud. Avad-tapid üsna kulunud ja loksud suured. Kas lihtsalt viletsa tööhügieeni tulemus või tõesti igapäevaselt sitta loobitud sellega, ei oska öelda. Ja teine asi, veljed on üle värvitud. Ning on näha et kergelt kooruva uue värvi all on päris palju roostet. Ma küll ei tea kas seda otseselt laudatöö tulemuseks saab ajada, aga tundub loogiline, et kui igapäevaselt sõnnikus trampida, siis see võib keskmisest rohkem korrosiooni põhjustada. Mina leidsin selle traktori ühe vahendaja kaudu, seega endal selle eelmise elu kohta uurida pole õnnestunud.
Jäin igati rahule, tundus väga norm suhtumine jne. Ma alguses pelgasin, et tea kas suudavad need originaal kumerused nii hästi alles jätta, aga tulemus on hea. Mu teada see ettevõtmine Christonist mitte väga kaua aega tagasi välja kasvanud.
Lugeda selle istme kiruksumise kohta, siis muidugi eriti lootust ei tundu, et ma selle probleemi lahendamisega nii süvitsi suudan minna. Aga hea on teada ikka, millele kõigele siis tähelepanu peaks pöörama. Aitäh!
Käigukast on sellel aparaadil veel tervenisti mehaaniline. 12 reverseeritavat käiku, mis jagunevad kolme gruppi. 1-4, 5-8 ja 9-12. Iga grupi piires on käiguvahetus sünkroniseeritud. Max kiirus paberite järgi on 40, reaalsust ei ole proovinud. Lisan siia ka tabeli. Mida need C1 ja C2 osad seal tabelis tähendavad, mina ei tea.
Pikka aega toimetasin üle 10a vanema JCB kopp-laaduriga, millel oli just elektrohüdrauliline reevers rooli juures. Ja pean tunnistama et too lahendus oli mulle meelepärasem. Mul just palju tööd laaduriga ning seniajani harjumusest kipun laaduriga töötades rooli juurest reeversi kangi haarama. Kuigi tegelt on hoopis põrandal. Aga eks omad eelised mõlemal variandil. JCBga võrreldes on CASE laadur päris aeglane ka. Praegu lund kühveldades tundub eriti. Aga arvestades JCB hüdraulika võimekust, siis vist pole väga imestada. Eks millalgi proovin ära mõõta kaua tõstmiseks kulub, siis ehk saab võrdlusmomenti. Et kas see on normaalne või mitte.
Vihje võimalikult laudatraktori elule on huvitav. Ma ise pole osanud selle peale tulla, aga kui nüüd mõtlema hakata... on näha, et laadur on palju tööd näinud. Avad-tapid üsna kulunud ja loksud suured. Kas lihtsalt viletsa tööhügieeni tulemus või tõesti igapäevaselt sitta loobitud sellega, ei oska öelda. Ja teine asi, veljed on üle värvitud. Ning on näha et kergelt kooruva uue värvi all on päris palju roostet. Ma küll ei tea kas seda otseselt laudatöö tulemuseks saab ajada, aga tundub loogiline, et kui igapäevaselt sõnnikus trampida, siis see võib keskmisest rohkem korrosiooni põhjustada. Mina leidsin selle traktori ühe vahendaja kaudu, seega endal selle eelmise elu kohta uurida pole õnnestunud.