22-02-2022, 17:52 PM
(21-02-2022, 14:15 PM)13piisab Kirjutas: ma kahel ooplil (Kadett E GSI, VecA 2000) teinud küljespoileri kinnitusnagad pop-neediga. Enne kattevärvimist ja kere-karbivahasid augud, kuhu ajutise lisa-distantsiga needid. Ajutiseks distantsiks on hea mingi paksem pehmem plast. Nt stangetükk. Lõikad needi laiuse sälgu ja meelitad plasti sälku mööda välja.Tere
kui klambrite paigaldamisel suurt jõudu ei kasuta, püsivad needid oma kohal ja roostekindlus saab üpris hea. Vähemalt mul ei ole 2005 ja 2014a tehtud keredega probleeme.
siin ja paarilt eelnevalt galerii pildilt saab neetimisest aimu: http://teet.luarvik.org/v/vectra/juhikar...8.jpg.html
pildilt näeb ka proovikoostamise vajalikkust - kui ikka uue karbiga kõrguse osas lisanduvat küljespoilrit ei arvesta, tuleb asju ringi teha
nt vectraA karbikatted on samad, mis OmegaB-l ja neid sai mõni aasta tagasi üpris mõistliku hinnaga (vast alla 2eur/tk) Viking Motorsist. Ukse- ja esitiivakinnitusi enam mitte. VecA 2000 kinnitusjublakaid:
Ukse peal olev: http://teet.luarvik.org/d/7391-2/IMG_201...200748.jpg
Karbil: http://teet.luarvik.org/d/7394-2/IMG_201...142420.jpg
...ning stangenahk + kütusetorustik: http://teet.luarvik.org/d/6432-2/DSC_0014.JPG
muidugi ka Forsist tasub täitsa asju küsida - suudavad kohati meeldiva üllatusena võluda välja asju, mille peale muud õlgu kehitavad (mu opeli-kogemus Koivuneni laoseisudena) või mille transport on $$$ (mu õhkjahutus-VW kogemus JP Groupi poolt oma kataloogidesse pandud kerepaneelidega).
Aitäh hea info eest, aga kahjuks on vectra B karbikatte plastikud tehtud teiste kinnitustega ja kuigi mul korraks tekkis idee teha kinnitused Vectra A omade peale ümber, kuid siis selgus, et plastiku poolel poleks neid kuhugi kinnitada (äkki annab midagi välja mõelda), aga tänan kaasamõtlemast ja loodan, et kellegil tuleb hea idee kuidas need plastikud lõpuks kinnitada. Lisan mõned pildid ka (proovipaigaldusel kasutasin kahepoolset teipi).